Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av aneeha
FIN!!, och den ser så skön ut med de breda axelbanden. Vilket mönster har du använt?
Av SnutteNuttan
Åh så snygg!

Ja vilket mönster har du använt?
Jag har snott svärmors symaskin så jag kanske vågar mig på en MT! :mrgreen:
Användarens profilbild
Av aspen
tack alla!

jag har använt knyttet & K´s mönster som grund, fodrat midjebältet, och snedställt övre hörnen lite granna, och höjt överkanten så jag kan vika upp den när hon sover. Sen har jag kollat runt lite på andra meitai och fått iddéer. Kul att den blev så bra, det är det första jag syr överhuvudtaget på ca 7 år förutom att jag har fållat långsjalar och lagt upp byxben :D
Jag har nu tagit min första promenad med den.

den avlastar bra överallt, men hon sitter längre från min rygg än i en sjal. men å andra sidan har jag aldrig burit i meitai innan, så det kanske inte ska avlasta exakt lika mycket som en sjal. den lilla fliken som hänger ner ( den gröna) ska få snören med fästen så den stannar uppe när hon sover.
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
annelie skrev:tack alla!
...
den avlastar bra överallt, men hon sitter längre från min rygg än i en sjal. men å andra sidan har jag aldrig burit i meitai innan, så det kanske inte ska avlasta exakt lika mycket som en sjal. den lilla fliken som hänger ner ( den gröna) ska få snören med fästen så den stannar uppe när hon sover.
Min meitai blev liggande ganska länge innan jag provade att twista banden över ryggen på barnet innan man tar ner banden under benen. Det hjälper till att få barnet närmare ryggen och nu använder jag nästan uteslutande meitaien om vi ska gå någonstans och jag ska ha Karin på ryggen.
Användarens profilbild
Av aspen
tack, glömde säga det bästa....

den var gratis!! :!:

allt hade jag hemma. För mig som knappt syr nåt alls, är det lite otroligt :wink:

Bild

jag har varit med om otaliga avbrutna nålar men aldrig en så böjd. Dessutom böjdes den på sista stygnet, vilken tur...
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Jisses! Går det att böja nålar?!! :shock:

Imponerande! :lol:
Användarens profilbild
Av knutis
annelie skrev:tack, glömde säga det bästa....

den var gratis!! :!:

allt hade jag hemma. För mig som knappt syr nåt alls, är det lite otroligt :wink:

Bild

jag har varit med om otaliga avbrutna nålar men aldrig en så böjd. Dessutom böjdes den på sista stygnet, vilken tur...
:rock:
Användarens profilbild
Av naggie
Den är jättefin och barnet i den är otroligt söt :D
Användarens profilbild
Av naggie
Var hittade du knyttet & K´s mönster :eld:
Användarens profilbild
Av aspen
jag fick det till min inbox på fl från knyttet & K, när jag bad snällt (tack knyttet :hello:

men jag kollade lite på några länkar från bäranäras sida och tog lite därifrån oxå, men gick efter knyttets beskrivning
Användarens profilbild
Av tinaw
Knyttet & K, om du läser det här lägger jag gärna ut din beskrivning på en egen sida på bäranära om jag får?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?