Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Suskiv
Hur gör man om tyget är fastnitat i suffletten. Svårt att få bort det gamla och ännu svårare att få dit nytt tyg. :hmm:

Funderar på om min far skulle kunna tänka sig att nita om suffletten få då skulle jag kunna sy allt på maskin.

Efter en tids tänkande har vi bestämmt att vagnen ska få brun manchester klädsel med deltaljer i orange manshester. Innut i suffleten och inne i hårdliften funderar vi på nått ljust men ändå mönstrat tyg. (Kan ju vara kul för bebis att titta på.)
Av mie
Inget svar på din fråga men var hittar du brun och orange manchester?

/mie
Användarens profilbild
Av Suskiv
Bra fråga, jag hoppas kunna hitta det i nån av våra tygbutiker.
Användarens profilbild
Av Kajsabajsa
När jag klädde om vår gamla sittvagn, som är av precis samma modell som din, ville jag ha röd manchester men det hittade jag inte. Personalen i våra två tygbutiker här i Uppsala sa att det är fel säsong för manchester. På hösten finns det lite mer att välja på. Kan med andra ord bli lite svårt att hitta orange manchester.

Ang nitar så klippte och sydde jag runt dem. Blev jättebra och syns inte men det var verkligen ett hästjobb att sy suffletten för hand. Jag ska försöka lägga in bild lite senare så att det syns hur jag gjort för jag är så dålig på att förklara.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?