Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Enzo
Fick för en vecka sen en sino looma som jag gladeligen börjat använda på min 1 månads bebis. Nu när jag surfat runt har det visat sig att jag har burit barnet fel. Jag har haft Enzos ben utanför kryssen, vilket enligt olika hemsidor inte skall göras förrän barnet är 4-5 månader. Enzo har inte klagat men jag får så dåligt samvete. Borde har skaffat mer info innan jag gav mig in på detta sjalbärandet. Kan någon hjälpa mig att beskriva hur jag ska bära bättre för att skona hans rygg. Vagga vill han inte ligga i. Och det med benet innan för krysset blir helt konstig. Känns som hans fötter blir klämt på nåt konstig sätt. Hur ska hans fötter/knä position vara??
Användarens profilbild
Av Anso
Hej,
Alla barn vill inte i bäras i vagga eller men benen innanför korset (min Hanna gillade det inte).
För att ha benen innaför korset så ska ha sitta med knäna uppdragna och lite utåt och då ligger även hans fötter utmed din sida.

Annars så får du helt enkelt bära som du redan gör, med fötterna utanför. Dra sjalens kors/kryss ordentligt ifrån knäveck till knäveck och även upp över hela ryggen innand du hissar upp smokingbältet.
Användarens profilbild
Av Linnea
säger som Anso, alla barn vill inte sitta med benen innanför. Lova har aldrig gjort det och det har gått bra ändå :D
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Albert har också burits med benen utanför sen han var en dag gammal och det är ingen fel på honom :D

Instämmer i det föregående sagt, det viktigaste är att tyget är ordentligt utbrett och att knäna är högre än rumpan!
Användarens profilbild
Av naimiez
Jag drar sjalen så det går från knäveck tilöl knäveck och att hans rumpa doppas neråt och nästan är lägsta punkten på hans kropp.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?