Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Ansi
:P Fast den verkar bara finnas i 5.1 och kort på Hoppediz hemsida.
Finns den å få tag på i Sverige?
Är det förresten nån som vet om man kan få rabatt om man beställer fler saker?? Hade tänkt köpa en Hoppediz och en Ergo(till sambon) å sjalringar..... Det är ju inte SÅ billigt....
Användarens profilbild
Av Helena
www.babydesign.se säljer Hoppediz London i 4,6 tror jag
Men Ingrid säljer inte Ergo, så då kan du nog inte få paketpris.
Av Ansi
Helena skrev:www.babydesign.se säljer Hoppediz London i 4,6 tror jag
Men Ingrid säljer inte Ergo, så då kan du nog inte få paketpris.
Ja, där fanns den ju men som du sa, inte Ergon. Tycker ju din luzern är jättefin med men jag har ju redan en blå Babu(som jag älskar)och skulle egentligen vilja ha ngt rött men eftersom jag inte passar i gult och vill ha ngt lite diskret (kanske?!)så vet jag varken ut eller in :P Typiskt mig!!!*L*(Velig som bara den!)

Vad tror du passar mig???

Jag mailar till dig, Helen, så får vi se vad som händer!
Användarens profilbild
Av Helena
Ansi skrev:Ja, där fanns den ju men som du sa, inte Ergon. Tycker ju din luzern är jättefin med men jag har ju redan en blå Babu(som jag älskar)och skulle egentligen vilja ha ngt rött men eftersom jag inte passar i gult och vill ha ngt lite diskret (kanske?!)så vet jag varken ut eller in :P Typiskt mig!!!*L*(Velig som bara den!)

Vad tror du passar mig???
Det finns ju en röd-brun Hoppediz, Moskau och sen finns det en som heter Paris, fast vilken typ av röd färg det är, det vet jag inte riktigt, för jag har aldrig sett någon bild på någon som bär i den sjalen.
Men sen finns det ju en del naturfärgade som verkar snygga också tycker jag. Svårt att välja.
Av Ansi
[/quote]

Det finns ju en röd-brun Hoppediz, Moskau och sen finns det en som heter Paris, fast vilken typ av röd färg det är, det vet jag inte riktigt, för jag har aldrig sett någon bild på någon som bär i den sjalen.
Men sen finns det ju en del naturfärgade som verkar snygga också tycker jag. Svårt att välja.[/quote]

Nä, det är ju lite tokigt att det inte finns bilder på någon som bär för de ser ju annorlunda ut på lixom....Dehli och Paris skulle jag vilja se bärbilder på!!!
Det finns ju så många fina att välja på men jag skulle vilja designa en egen iaf. En Luzern fast röd och mörkröd.... :P
Osaka och panama är fina med tycker jag! Mmm riktigt svårt att välja.
Användarens profilbild
Av Helena
Har du tittat på bilderna på www.hoppediz.de Om du klickar på bilden med mannen som bär ett barn och det är lite snöigt, (längst upp till höger) så kommer du till olika sjalbilder. Där finns iallafall en del bilder på Delhi.
Jag skulle också vilja ha en sjal i olika röda toner och slippa gult och orange.
Av Ansi
Åååå, tackar! Nä, jag kan ju inte ett ord tyska. Där fanns ju flera bilder på Delhin iaf! Ja, håller med dig! Jag kommer inte riktigt överens med de oranga och gula tonerna :? Det blir nog en av de andra.... Synd för rött är ju SÅ fint men bara en röd är lite tråkigt + att det är svårt att se vilken sida som är vilken!!! De randiga är lättare!
Användarens profilbild
Av Helen
Alla enfärgade hoppisar har olikfärgade långsidor och mittmarkering.

Lite info :D
tycker själv att Hoppisarna har många snygga färger och ännu finare är de i verkligheten.
Paris är snygg, Moskva är snyggare i verkligheten än på bild. En riktigt snygg höstsjal skulle jag vilja säga.

Sen är färger så personligt. Jag tycker man ska ta en färg man känner att man trivs i. Det är väl därför man vill ha mer än en efterhand....
Av Ansi
Helen skrev:Alla enfärgade hoppisar har olikfärgade långsidor och mittmarkering.
Va bra! Då är ju inte det ngt problem! Har ju bara sett Helenas Luzern i verkligheten.... Å det är ju svårt att se på bilderna!
Har iaf bestämt mig för en 4,6 m! Alltid något! :)
Användarens profilbild
Av Helena
Helen, eller någon annan, hur ser Paris ut, är den röd eller mer åt det rosa hållet? Finns den på några bilder på Hoppediz hemsida?
Användarens profilbild
Av annamedsamuel
Paris är röd, kanske lite åt det roströda hållet, med brungråa kanter.
/Anna
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?