Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Clifford
*gaaah* Min symaskin! Min älskade Husqvarna 2000 är bara jättetrasig och vägrar att sy en simpel raksöm. :purskis: Jag har smörjt, rengjort, vridit på rattar och försökt att få den att bete sig normalt, men nu ger jag upp... Det blir inga kläder till Alva och definitivt ingen egensydd mei tai... *säger fula ord i ren desperation* :help:

Finns det någon som vet ett bra ställe att lämna in symaskinen på här i Sthlm? Ett ställe där de verkligen kommer att försöka hjälpa min gamla trogne vän? Jag har kollat på gula sidorna, men adresser och annonser säger mig inte så mycket. Är det någon som har erfarenhet av något reparationsställe? :?:
Användarens profilbild
Av Ester
vet att vi har en husqvvarna-reparatör här i Sundbyberg...den ligger i Storskogen - t-bana näckrosen.

ska kolla om jag hittar adress+nummer
Användarens profilbild
Av Ester
kan väl tilägga att en gammal kollega till mig som var textil-konstnär i grunden alltid lämnade sina maskiner dit - så de borde veta vad de sysslar med där....
Användarens profilbild
Av Clifford
Det låter som en bra referens. :D Tack, Elin!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?