Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tiz
Det räcker med 4,1-4,2 m åt mig, 70 brett. Helst rosa! Ifalld et skulle underlätta..och om det finns kvar förstås ;)
Användarens profilbild
Av puppan
Jag vill också ha! 2 meter rosa.

Skickar PM!
Användarens profilbild
Av aspen
jag skriver upp alla i min lista, handlar allt som finns kvar :) . det lär ju gå åt i vilket fall...
Användarens profilbild
Av marlene
annelie skrev:jag skriver upp alla i min lista, handlar allt som finns kvar :) . det lär ju gå åt i vilket fall...
Det verkar ju så :lol: Jag vill då ha hela bredden ska dela med en kompis så vi får varsin. Sorry CrazyMagpie hon ville ha halva...
Användarens profilbild
Av sus
Jag är också intreserad av 5 meter halva bredden om det blir något över. Helst blått men rosa går också bra. Leverans till Stockholm vore trevligt. :wink:
Användarens profilbild
Av aspen
mammahappy:
Jag handlar på jysk i kinna

u-hamn finns ju oxå i tygriket lite granna så kanske det finns kvar där. mitt låg på ett speciellt bord. 10 kr metern på allt på bordet, vid kassorna så det fanns inte vid tygerna. men det kanske är lokalt. Det var sänkt från 15 kr metern
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
annelie skrev:nu ska vi se; sammanfattning

marlene 6 meter

CrazyMagpie ena halva blå

kotten (3-)5 meter blå

Aelia halva rosa

Tyra å knuts mamma 5 meter blå

om jag glömt nån/fel längd så säg till, det snurrar i hyvudet på mig :?
Förstår om det blir förvirrat! :lol:

Skulle själv vid närmare eftertanke eg. behöva 6 meter tyg om det ska räcka för min sambo att bära med... ska kolla imorn efter jobbet på mitt lokala Jysk (tror iofs inte att de har nån tygrea) hör av mig efter lunch imorrn!
Får jag tag på en längre bit själv så kan någon lycklig längre ner "i kön" gärna få överta min bit, men troligast är nog att jag vill ha den!
(för även om du självklart ska lägga på lite på priset för att du handlar och kapar så känns det som att det blir en rätt prisvärd sjal iaf! :tumsup: )
Användarens profilbild
Av naggie
Underbart!!!! Hoppas att jag inte är sen.
Skulle bli så tacksam för ca 5m (räcker med 4,5) rosa (går också bra med blå) :urule:
Senast redigerad av naggie den ons jun 21, 2006 22:50, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av kogkarin
jag vill också ha en sisådär 5-6 meter om det finns kvar...
Användarens profilbild
Av kogkarin
jag vill också ha en sisådär 5-6 meter om det finns kvar...
Användarens profilbild
Av aspen
lägges på listan

tror dock inte det räcker till alla 14 stycken intresserade :wink:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
anneli - låter som om du utan problem kan köpa upp hela deras kvarvarande lager av pearl-tyget och ändå lätt bli av med det här inne! :lol:
(och det tackar vi för så mycket! :tumup: )
Användarens profilbild
Av aspen
ja verkligen. jag hoppas hoppas att de har kvar en rulle underst som jag inte sett...
Användarens profilbild
Av zandrama
annelie skrev:lägges på listan

tror dock inte det räcker till alla 14 stycken intresserade :wink:
Om det inte räcker så röstar jag för att du går i turordning efter intresseanmälnning. (Även om det betyder att jag blir utan. :cry:)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?