Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Någon som kan säga något om de två modellerna, såg dem på simpleworlds hemsida.......
Ser ut som att skiphop inte går att stänga i det stora facket (såg på http://www.baby-wise.com/product_info.p ... cts_id=205 )

Vill veta hur Samsonite är att bära med sig, vill inte ha en väska som bara halkar och far liksom. Får det plats mycket i dem, skiphop ser liten ut, eller har jag fel. Får det plats lite blöjor, en eller två bodys och lite tvättlappar utan att den blir som en spärrballong??

Ja som sagt skriv om ni vet något om dem, och ännu bättre om ni prövat båda....
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Vad kostade den i slutänden då du fått hem den.......
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
LÅter ju helt ok......för de väskor jag sett annars på barnens hus mm de har ju kostat 500:- i alla fall så en hundring mer eller mindre :? bara man blir nöjd......
Användarens profilbild
Av Hellen
Fyyy, varför kollade jag in här :shock:

Jag gillar ju väskor (samt skor ska väl erkännas :oops: ) men min sambo tycker bestämt att det finns tillräckligt med både väskor och skor här hemma. Håller inte riktigt med där :wink: Nu är ju inte jag kanske i något jättebehov av en ny "skötväska", men oj, vad jag gillar Skip*HOP Expo...... de var ju verkligen snygga och sen att man får plats med en långsjal var ju ett helt klart stort + Har sett den tidigare på någon sida men motstod faktiskt att köpa en då. Nu får vi se hur det går, man kan ju faktiskt använda den till annat än blöjor och sånt också :D
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Hm Hellen: Undrar om jag är dum som lägger in denna länken då, här finns en annan variant fast med lock på, den heter Messenger (röd på bilden och det står dash någonting vid bilden....skitsnygg, kommer nog att beställa den.....
Gå in under daiper bags i kolumnen och sedan en bit ner på sidan....
:wink:
http://stores.kiwi-kid.com/StoreFront.bok
Användarens profilbild
Av johanna
Jag har precis, efter långa överväganden, beställt en Skiphop Expo. En rosa. Jag tänkte beställa en Dash men så sa Lin att man fick plats med en långsjal i Expon och det var den avgörande faktorn. Annars verkar de rätt lika, tycker jag?!
Av Gäst
Katharina skrev:
Jag är supernyfiken på hur de ser ut innuti. Köp en så jag får se ;-)
Bästa Katharina :) Jag kan inte shoppa hur mycket som helst ju, även om jag vill. Har ju lagom köpt en Ergo och en långsjal :wink: Tycker det är bättre att du shoppar en så får jag kolla :D Vill också veta om det är några bra fack där....
Jag gillar stora väskor och en kompis brukar undra om jag har med mig sovsäck och liggunderlag när vi ses :shock:

Snusibulingen: Phu, gillar Skip Hop bättre, en väska mindre att fundera på :)
Användarens profilbild
Av Hellen
Sorry, glömde logga in :oops:
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Hellen: Den länken jag gav var en Skiphop Messenger. Det fanns även Expo och duo på den sidan......det som är skillnaden är att det är lock på messenger.
Fast jag tycker nog expon är snyggast......
Användarens profilbild
Av Hellen
Snusibulingen: Tycker den är snyggast utan lock faktiskt, men det är säkert mer praktiskt med så grejerna stannar kvar i fickorna som är på utsidan kanske :)

Katharina: Har du många sjalar hemma menar du???! :wink: Jag har också shoppat klar för ett tag framöver. Kom hem med två par skor, en kavaj, en top till mig ..... sen blev det en t-shirt och en solhatt till sonen när jag var ute och luftade plånboken idag :wink: Köpte dock inte någon ny väska även om jag var jättesugen :D
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
johanna skrev:Jag har precis, efter långa överväganden, beställt en Skiphop Expo. En rosa. Jag tänkte beställa en Dash men så sa Lin att man fick plats med en långsjal i Expon och det var den avgörande faktorn. Annars verkar de rätt lika, tycker jag?!
Åh, skulle också vilja ha en sån... :oops: Jag som tidigare har varit rätt anti-rosa har plötsligt blivit helt kär i rosa(!), men kanske har fabriksjobb där skor m stålhättor och grova arbetshandskar är obligatoriska den effekten, någon slags revolution liksom?
... men jag kan bara inte köpa en skötväska NU när min dotter hunnit passerat 1½, hur fin den än må vara! (...men kanske om den fukar bra som vanlig väska också? :roll: )

Hur som helst så ser den ut som en väska man blir glad av, så jag hoppas du blir glad av din skip*hop när den kommer! :lol:
Användarens profilbild
Av Anso
Tyvärr så har jag ju hört att SkipHop fungerar utmärkt även som vanlig väska :)
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Anso skrev:Tyvärr så har jag ju hört att SkipHop fungerar utmärkt även som vanlig väska :)
Attan! :wink:
... blir jobbigt det här ju, när den verkar ha så vettiga fack och allt! Är tyvärr rädd att jag skulle fega ur och satsa på en helsvart istället för den härligt bubbelgums-rosa.
Användarens profilbild
Av Hellen
CrazyMagpie skrev: ... men jag kan bara inte köpa en skötväska NU när min dotter hunnit passerat 1½, hur fin den än må vara! (...men kanske om den fukar bra som vanlig väska också? :roll: )
Det är faktiskt lite så jag resonerar också. Sonen är ju 15 månader och jag använder nästan andra väskor typ ryggsäck lika mycket som skötväskan som är till vagnen. Så ärligt så känns det inte så motiverat attt köpa en ny :? eller? Men som sagt, den kanske funkar bra som vanlig väska :wink:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Hellen - Näe, det blir nog till att fortsätta slita på de väskor som redan finns i huset (minns för övrigt inte senast jag använde skötväskan....) så får en skiphop hamna på listan "om jag får fler barn så..."! :lol:[/b]
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?