Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av LillaMy666
#254551
Ser på Babyhawk att det finns två varianter av Mei tai. Vad skiljer dem åt? Vilken ska jag ha till en halvåring?
Användarens profilbild
Av Anso
#254553
Ta en XT i så fall. Då räcker ryggstödet i höjd bra länge till.
Är den för hög så går det att vika ner ett varv kring midjebandet.
Användarens profilbild
Av LillaMy666
#254562
Ok! Tack för svar.

Måste dock undra, är en XT alltså högre än den andra? Till vilken ålder på bebis funkar den vanliga?
Användarens profilbild
Av LillaMy666
#254580
Jo jag var där inne och kikade. Dock saknades ju den vanliga Mei taien. Fanns bara XT så vitt jag kunde se!

Det viktigaste är att det är värt j[…]

Jag har hunnit testa mina vantar nu och eftersom[…]

Annars, som när jag gör Hønsestri[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?