Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Nu har jag sett manga tradar dar det star att olika farger ar olika i tyget. vissa ar tjockare an andra och glider mer/mindre? Vet ni hur tunis ar jamfort med andra farger? Nan som har tunis kanske kan beratta... Tack!
Användarens profilbild
Av aha
Jag är också nyfiken.
Funderar på en Montreal.
Användarens profilbild
Av Helena
Hoppedizen är inte en glatt sjal, jag tror inte att någon av sjalarna glider så bra. Det funkar nog inte att göra glatta sjalar när de är handvävda, inbillar jag mig. Det är nog en egenskap man får när en sjal är maskinvävd som Storchenwiege och Didymos. För min Girasol som är handvävd glider inte ett dugg heller.

Min Luzern (den enda Hoppizen jag känt på) känns rätt tjock tycker jag. Jag har en Dublin docksjal som känns lite tunnare, men det är kanske bara som jag inbillar mig.
Användarens profilbild
Av Alven
Min Osaka är jättetjock, men sonens docksjal Kairo är tunn. Fast jag undrar om det har så mycket med färgerna att göra, dt verkar vara mer att olika sjalar är olika tjocka helt enkelt... beror på vävaren kanske?
Användarens profilbild
Av Helena
Alven skrev:Min Osaka är jättetjock, men sonens docksjal Kairo är tunn. Fast jag undrar om det har så mycket med färgerna att göra, dt verkar vara mer att olika sjalar är olika tjocka helt enkelt... beror på vävaren kanske?
Tror du det, men de har väl samma garn? Och de måste väl väva på ungefär samma sätt, för annars blir ju inte sjalarna elastiska på rätt sätt, ifall någon väver lite tätare och någon lite lösare.
Men apropå olika sjalar, så är bärabarn-sjalarna rätt olika, vissa är väldigt tunna och andra aningen tjockare. Så det kanske blir lite ojämn kvalitet när det är handvävt??
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?