Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av amöba
Jag har en idé om ett broderi jag skulle vilja ha, men jag tänker inte ge mig på att försöka göra det själv. Då blir det aldrig färdigt...

Någon som känner sug efter att brodera och är villig att åta sig ett uppdrag?
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Jag ska höra med en fattig tant jag känner om hon kan brodera!
Användarens profilbild
Av Elin G
Hur stort är det? Vad ska du ha för stygn? Jag älskar att brodera, men för stora saker blir som sagt aldrig klara :roll:
Användarens profilbild
Av EmmaY
Åh här har du broderitanten nr ett *skrattar*

Jag skulle kunna pausa min geisha jag håller på med, beror lite på vad exakt du vill ha:)

Kram Emma
Av Petra
Här är en till brodös. Min svärmor brukar oxå sakna sysselsättning.
Användarens profilbild
Av amöba
Hej! Vad kul att det finns lite brodöser här :D Jag skulle vilja ha en bonad, typ "Hem, ljuva hem" - fast med helt annat text. Vill dock att stuket ska vara som på de där klassiska bonaderna. Är det väldigt luddigt beskrivet? Jag kommer förstås att skicka textraden jag vill ha. Skulle även vilja få en skiss på allt innan det börjar sys nåt.

Är mitt uppe i en flytt nu så jag var egentligen helt fel ute med min förfrågan om broderihjälp nu... :oops: Återkom gärna till mig om ni fortfarande är intresserade! Tror dock inte att jag är helt redo för en beställning förrän tidigast i augusti.
Användarens profilbild
Av EmmaY
Ok....
DÅ är det plattsöm o stjälksöm du vill ha, om det ska vara klassiskt;)

Kram Emma

FÖRESTEN, varför kan inet jag göra nya inlägg?
Nån som vet om det krånglar på Sjalbarnservern??
FÅr felmeddelande. kan svara, då får jag felmeddelande men det syns ändå....

Nån som vet??
Användarens profilbild
Av sus
Åh, nu tänkte jag sno den här tråden... Jag behöver också hjälp med broderi...
Vi har en dopklänning som jag, alla mina kusiner och våra barn har döpts i. Min farmor sydde den när min älsta kusin skulle döpas och hon broderade även in våra namn och datum. Nu lever inte hon längre och ingen av oss andra är tillräckligt duktiga på att sy själva. Tidigare har vi lämnat in klänningen till en dam i en brodeributik, men den slog igen förra sommaren och nu vet jag inte hur vi ska göra när skrutten kommer och ska döpas...
Är det någon i Stockholmstrakten som vågar sig på att brodera på en släktklenod? Det är ju inte aktuellt förän tidigast till hösen, men eftersom frågan har kommit upp så tänkte jag hänga på.
Användarens profilbild
Av EmmaY
sus skrev:Åh, nu tänkte jag sno den här tråden... Jag behöver också hjälp med broderi...
Vi har en dopklänning som jag, alla mina kusiner och våra barn har döpts i. Min farmor sydde den när min älsta kusin skulle döpas och hon broderade även in våra namn och datum. Nu lever inte hon längre och ingen av oss andra är tillräckligt duktiga på att sy själva. Tidigare har vi lämnat in klänningen till en dam i en brodeributik, men den slog igen förra sommaren och nu vet jag inte hur vi ska göra när skrutten kommer och ska döpas...
Är det någon i Stockholmstrakten som vågar sig på att brodera på en släktklenod? Det är ju inte aktuellt förän tidigast till hösen, men eftersom frågan har kommit upp så tänkte jag hänga på.
Jo då, det kan ajg...jag har gjort släktens;)
Ska inte va några problem;)

>Hör av dig då bara:)
Användarens profilbild
Av vanja77
EmmaY skrev:
sus skrev:Åh, nu tänkte jag sno den här tråden... Jag behöver också hjälp med broderi...
Jo då, det kan ajg...jag har gjort släktens;)

Åhh du *ler snällt*
Om tid/ork /möjlighet finns. Vi har en dopklänning som en väldigt nära vän till mig sydde (hon lever tyvärr inte längre) bägge mina barn är döpta i den och jag skulle väldigt gärna ha dit broderat både barnen s namn och Karens (min kompis) Namn i den men har inte vågat ge mig på det själv då jag är livrädd att jag förstör den.
Tänkte skapa familjetradition och döpa alla barn i den.
Användarens profilbild
Av EmmaY
Åhh du *ler snällt*
Om tid/ork /möjlighet finns. Vi har en dopklänning som en väldigt nära vän till mig sydde (hon lever tyvärr inte längre) bägge mina barn är döpta i den och jag skulle väldigt gärna ha dit broderat både barnen s namn och Karens (min kompis) Namn i den men har inte vågat ge mig på det själv då jag är livrädd att jag förstör den.
Tänkte skapa familjetradition och döpa alla barn i den.[/quote]

Det skulle vi kunna ordna:)
Pm:a så bestämmer vi närmre:)
Användarens profilbild
Av sus
EmmaY skrev:Jo då, det kan ajg...jag har gjort släktens;)

Toppen!
Där har jag löst ett problem inför dopet (innan barnet äns är fött, är man lite sjuk då...? :wink: )
Användarens profilbild
Av EmmaY
sus skrev:
EmmaY skrev:Jo då, det kan ajg...jag har gjort släktens;)

Toppen!
Där har jag löst ett problem inför dopet (innan barnet äns är fött, är man lite sjuk då...? :wink: )
Näää inte så sjuk;)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?