Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Alven
Nä, inte utan hjälp! :)
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag fixade från ryggen i sjalen till sängen...just nu skulle jag behöva göra tvärtom från sängen o upp på ryggen sovandes men det går inte..
Användarens profilbild
Av trollmamma
jag fixar sjal på rygg till vagn /säng elller soffa.

Men jag har tränat barnen se'n tidigt ! :lol: !! o Tajmingen har jag fattat är rätt viktig oxå väntar man för länge så vaknar mina till så mycket att de känner att de inte vill sova mer !

Började med soffa eller säng genom att knyta upp knuten o sedan lägga mig på sängen med barn o allt på sidan dra av armarna o hoppas på det bästa :lol: det gäller att ha knutit ryggsäck då så klart.

Samma ner i vagnen men då kan man inte lägga sig så man får försöka lägga ner barnet med samma teknik men ståendes kvar :) inte helt klockrent men det göra det så fort Axel somnat djupt då bryr han sig minst av störningar.
Användarens profilbild
Av nilla
Från rygg i sele till vagnen har jag fått till de senaste dagarna :D
Jag böjer mig fram så att han ligger på min rygg, tar tag i en arm för att ha något att hålla i om han skulle vakna och röra på sig... Sen lossar jag axelbanden och låter hela selen hänga ner så Edvin ligger helt fritt på ryggen. Sen får han glida med fötterna först, under min ena arm och ner i vagnen, jag "styr" och hjälper till med den andra armen. Oftast hamnar han så att han ligger på sidan men han vaknar iallafall inte.

/pernilla
Användarens profilbild
Av Suskiv
Från rygg i sjal till vagn går bra. Jag bara gör tvärtemot som jag gjorde när jag slängde upp barnet på ryggen. I sele bhöevr jag hjälp, men det är inget problem eftersom jag använder sele så lite.
Användarens profilbild
Av AnKa
Tack nilla för en bra beskrivning.

Jag är helt imponerad :shock: :roll: av hur ni lyckas med detta konststycke. Men jag ska nog träna lite så kanske jag också klarar det.
Behov av att lära mig har jag upptäcker jag. Nu somnade hon på ryggen på vägen hem från dagis och snart ska vi ner till tvättstugan. Kunde ju förståss haft henne kvar på ryggen men jag hade för mycket kläder på mig. Nu när vi ska till tvättstugen vore ju det bästa om jag kunde få upp henne på ryggen igen, fast det kanske inte är så jättesvårt :? hon ligger ju kvar i selen så som hon satt på ryggen.
Användarens profilbild
Av nimbus
Från ERGOn iof men hon sov gott vidare i vagnen... *stolt*

Vet inte om jag gjorde på något speciellt graciöst sätt men hon var nog bra trött iallafall, annars hade hon nog satt sig upp direkt...

Kramkram
//Linda
Användarens profilbild
Av trollmamma
AnKa skrev:Oj då trollmamma :shock: jag kan ta ner barnet i sängen om jag halvligger själv men ner i vagnen, det känns ogenomförbart :roll:
Ska jag vara ärlig vet jag inte hur jag gör men dem som sett mig göra det kan kanske förklara men lite kalsa lägga mer dem......
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?