Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mian
Eld77 skrev:Du är ju värsta MacGyver! *imponerad*
:iagree: :D
Användarens profilbild
Av Linnea
Eld77 skrev:Du är ju värsta MacGyver! *imponerad*
ja, verkligen :lol:

vad kan du göra av en tygremsa tro :wink:
Användarens profilbild
Av SoFaD
Jättesmart vagn ju!!
Och tack för sjalreklamen :-D :hello:
Användarens profilbild
Av trollmamma
8) skit kool't 8) !!!

Det kommer jag klart att kopiera :P!!!
Användarens profilbild
Av mejamy
Ja verkligen kreativt! :tumup: Det man inte har i plånboken får man ha i huvet...eller hur är det man säger.. :wink: :lol:
Användarens profilbild
Av Elin G
Nu blir jag ju nästan lite generad :rodna: . Men jag var/är så stolt att jag var tvungen att visa.
mejamy skrev:Det man inte har i plånboken får man ha i huvet...eller hur är det man säger.. :wink: :lol:

Precis :iagree:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Men wow vad häftigt!!
Det bidde ju kanonbra!
Jag har kört den varianten nån gång när Melwin hade somnat i babyskyddet å vi skulle gå med vagnen. Istället för att lyfta ur han ur babyskyddet å riskera att han vakna så stoppa man babyskyddet i vagnen!
Hur smidigt som hellst!
Användarens profilbild
Av mejamy
Elin G skrev:Nu blir jag ju nästan lite generad :rodna: . Men jag var/är så stolt att jag var tvungen att visa.
mejamy skrev:Det man inte har i plånboken får man ha i huvet...eller hur är det man säger.. :wink: :lol:

Precis :iagree:
Jag har egen erfarenhet nämligen...här har det byggts allt från bokhyllor till hemmasnickrad gunga..och så syprojekt av tyg som fanns hemma eller billigt seconhand...det är rätt kul när man lyckas, eller hur! :D Det där vagnbygget skulle ha kunnat vara jag... :lol:Fast mitt skulle nog inte blitt lika bra förståss... :wink:
Användarens profilbild
Av Elin G
mejamy skrev:Det där vagnbygget skulle ha kunnat vara jag... :lol:Fast mitt skulle nog inte blitt lika bra förståss... :wink:
Klart det hade blitt lika bra!

Jag kan dock meddela att vagnen är mycket svår att ta på och av bussar med trappsteg när den är fullastad :roll: . Skitjobbigt och hade inte Nemo suttit fastspänd hade han nog ramlat ur. Står vanliga mammor ut med sånt här jämt? Varför är inte alla bussar låggolvsbussar eller har en liten hiss eller nåt?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?