Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Happy me
Har sett bilder på dem och blir ju liiite sugen. :-) Fina färger helt klart! :)

Någon som provat den - vad tycker ni? Vilken ålder har ni på barnen? ÄR det någon skillnad mot Colibri mei tai?
Av Happy me
:roll: Ingen som provat... Men nu har jag beställt en så får vi väl se vad den går för! :wink: :D
Av Tyche
Bissa skrev:
Happy me skrev:Men nu har jag beställt en så får vi väl se vad den går för! :wink: :D
Spännande :D Malin&Isaac har en :)
Ja det har vi :vågen:
vi ÄLSKAR den. Den är lite väl stor för Isaac, men å andra sidan funkar den till 2-3 år. Den av lastar JÄTTE bra, är väldigt mjuk.
Användarens profilbild
Av Panakeia
Korell på forumet har en också, hon verka väldigt nöjd på senaste träffen!
Av Happy me
Vad glad jag blir!! :D Min Saga blir ju 10 månader nu och det är ju just för att hon börjar bli större som jag valde denna i stället för en till långsjal. :) Tänkte lite rätt där alltså. :hellu:
Användarens profilbild
Av korell
Jag har också en, den är super!
Den är ju ganska stor, det var det jag gillade med den. Funkar kanoners till ryggknyt!
De breda axelbanden är jättesköna.
Vilken färg blev det?
Användarens profilbild
Av mian
De är verkligen jättefina! Jag har haft fingret på beställarknappen flera gånger... Hur är de jämfört med vanliga MeiTais avlastningsmässigt?
Användarens profilbild
Av korell
Nu är sköldpaddan den enda köpta mei taien jag använt, men jag tror ändå att svaret tyvärr är att det beror helt på personlig smak 8)

Jag älskar de breda ovadderade axelbanden, vilket andra kanske avskyr. Min hemmasydda jag hade var tjockt vadderad med smalare band, och den gillade jag också! Så det är ju så himla olika. Både från mei tai till mei tai och från person till person. Tyvärr.

Sedan rent designmässigt så kan jag tycka att denna meitaien ser ganska rejält hemmasydd ut i jämförelse med andra, men också det var en av sakerna jag gillade med den! :)
Användarens profilbild
Av Anso
Vad är det för typ av tyg i den? Tunnare bomull eller åt det tuffare canvashållet?
Användarens profilbild
Av korell
Tunnare bomull.
Av Happy me
Hej på er! Fick min mei tai redan i dag - beställde i går! :shock: :D

Den är gööörfin!!!! :lol: :heart: Har provat att ha henne på ryggen vilket var jättebra - nu var hon trätt och ville inte sitta där så länge men mage-mot-mage var också bra! Är helnöjd!!!

Det blev en naturvit-khaki. Banden är i bomull medan tyget fram är mer i linne. En rejäl ficka fram är det också! Åh, den här kommer vara lika perfekt som jag tänkte mig! :D
Av Happy me
näää, hon var trött inte trätt... :wink:
Användarens profilbild
Av korell
Åhhh, den är så himla snygg den färgen! Jag vågade mig inte på ngt så vitt, den skulle varit grå efter typ en dag hos mig :lol:
Av Happy me
Mm, det är väl den farhåga vi har... Men vad göra? :lol: Den var snyggast... :oops: Äh, det får ordna sig vid tvätt. Kanske tvätta den oftare? Får väl färga den annars om det blir fult. Men just nu är den bara somrig och fin.

Vad har ni för färg då Korall? :)
Användarens profilbild
Av korell
Det blev en svart/oliv. Inte i närheten av lika sommarfräsch som din :D
Men jag gillar den!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?