Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag fick hem min Lollipop igår och den är verkligen tunn. Snygg och bekväm verkar den också om det inte vore för en liten detalj; de sneddade ändarna. I vanliga fall tycker jag det kvittar om änadrna är raka eller snedskurna, men här är de verkligen snedskurna. 70 cm sneddat i varje ände :shock: . Det blir ju massa tyg som man inte kan använda till nåt vettigt... Nåja, jag ska testa den ett tag innan jag dömer ut det helt, men för mig som är van vid och gillar raka ändar är det ju lite chockartat med så här långa sneda. Nån som har testat ett tag och kan ge nåt omdöme?
Användarens profilbild
Av Panakeia
njo, azzå, det var ju inte jättepraktist kan man ju inte säga direkt...
jag funderar på, har du tvättat din? Hur blir den efter tvätt?
Användarens profilbild
Av Elin G
Panakeia skrev:njo, azzå, det var ju inte jättepraktist kan man ju inte säga direkt...
Jag mätte min efter tvätt.
Användarens profilbild
Av Panakeia
Elin G skrev:
Panakeia skrev:njo, azzå, det var ju inte jättepraktist kan man ju inte säga direkt...
Jag mätte min efter tvätt.
jag tänkte mer, i kvaliten har den ändrat sig nått? blitt mjukare, tjockat till sig eller är den lika ?
Användarens profilbild
Av Elin G
Panakeia skrev: jag tänkte mer, i kvaliten har den ändrat sig nått? blitt mjukare, tjockat till sig eller är den lika ?
Jag tycker den är likadan. Kanske aningen strävare, men den mjukar nog till sig när man använder den. Men då tvättade jag i och för sig i 30, som det står, och hängtorkade. Misstänkte att den skulle tjocka till sig om jag tvättade den varmare, så jag höll mig till 30.
Användarens profilbild
Av Imse
Hm, jag köpte en amazonads carry sling i februari på e-bay, den har raka ändar. Den är diagonalvävd, men har altså raka ändar...
Användarens profilbild
Av Tabby
Den här infon fick jag av http://www.mammabarn.se/

Amazonas Carry Sling kan maskintvättas i 60 grader och även torktumlas. Krympning ca 6%.
Längden 5,1 m alt. 4,5 m är totallängden och sjalarna har skurits så att de innan tvätt är ca 10% längre än på paketet angiven längd
Användarens profilbild
Av marlene
dom gånger jag har provat den dvs 2 gånger. En gång väldigt snabbt på höften med en snottad bebis och en gång i ryggsäck med tibetanskt avslut med W så har jag gillar dom långe snedskurna ändarna, men jag gillar ju när det är snedskuret.
Användarens profilbild
Av Elin G
Tabby skrev:Den här infon fick jag av http://www.mammabarn.se/

Amazonas Carry Sling kan maskintvättas i 60 grader och även torktumlas. Krympning ca 6%.
Längden 5,1 m alt. 4,5 m är totallängden och sjalarna har skurits så att de innan tvätt är ca 10% längre än på paketet angiven längd
Jaha :? Det stod 30 på lappen på sjalen (men det är ju bomull, så det GÅR ju att tvätta i 60).
Användarens profilbild
Av Scharlott
Elin G skrev:
Tabby skrev:Den här infon fick jag av http://www.mammabarn.se/

Jaha :? Det stod 30 på lappen på sjalen (men det är ju bomull, så det GÅR ju att tvätta i 60).
Stämmer - sjalarna tål 60 grader och kan då krympa ca 6 %. Vill man slita mindre på tyget kan man dock välja fintvätt 30' eller 40' och hängtorkning :wink:
Användarens profilbild
Av Linnea
hade en Liv från ägirs hus med väldigt långa sneddade ändar, det var ganska irriterande för det var svårt att sträcka sjalen lindad men oknuten sas :roll: dessutom blev det ju alltid långa ändar kvar! Då knöt jag inte tibetan, annars kan jag tänka mig att det blir skönt - som marlene säger
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?