Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Calabinna
Jag har just köpt min första sjal, äntligen!!! :D
Och den är 5,2 meter lång (Stork) och jag är en 36-38, den blir inte för stor va??
Och om den blir det, vad gör jag då???
Av Calabinna
Ja, det är väl det man får göra, knyta några extra varv här och där!! :D

Men tror du att man i värsta fall kan sy bort en del eller blir det jättekonstigt då??
Användarens profilbild
Av marlene
Calabinna skrev:Ja, det är väl det man får göra, knyta några extra varv här och där!! :D

Men tror du att man i värsta fall kan sy bort en del eller blir det jättekonstigt då??
ja det är klart du kan kapa den, men du kan ju även sälja den och köpa en kortare. Det är ju ganska högt andrahandsvärde på sjalar.
Av Calabinna
Jag har ju nyss köpt den så jag vill ju inte byta den än men vi får väl pröva och så hur det går!!! Tack för era svar!!!
Av Calabinna
Men blir det bra om man syr bort en bit eller förstör man den då???
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag har en hoppiz som är 5,4 o jag är nog....minst storl 42 nu för tiden men jag tycker den är på tok för lång, blir bara arg varje gång jag ska använda den. Vill inte kapa den heller, tycker det känns hemskt att sätta saxen i den. Men det är klart att förstörd blir den väl inte...
Av Calabinna
Ja,man vill ju inte bli förbannad varje gång man tar fram sjalen men man kan ju säkert vika dubbelt nånstans om du förstår vad jag menar så kanske det inte märks så mycket!!! :lol:
Användarens profilbild
Av Jennelii
Hmm...om man skulle kapa den menar du? Nä jag tror inte det skulle märkas alls men...det känns syndigt på nåt sätt....tänk om jag ångrar mig... :?
Användarens profilbild
Av Anso
Bättre en kapad sjal än en oanvänd sjal!!
Det är ju en vacker men dyr skåpvärmare om det blir så att man drar sig för att använda sjalen bara för att den är för lång.

Säger jag som har tvekat många gånger inför att klippa och istället säljer sjalen så att den fortsätta att känna sig "hel":lol:
Av Calabinna
Ja, det känns ju lite fel att kapa en sådan skönhet!!!
Men vi får se hur det blir, jag får ju den imorgon!
Användarens profilbild
Av Alven
Jag tror faktiskt att den bli lite lång till dig. Jag är väl i ungefär samma strolek men säkert längre, och till mig är 4,6 meter helt perfekt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?