[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 2489
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Buddhaproblem - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tinaw
Det är rätt svårt att få till Buddha överhuvudtaget i en vävd sjal tycker jag.
Av Alexandra
Jag bär ifs väldigt sällan framåt. Med storken har jag aldrig fått till det riktigt bra, men med mobyn (likvärdig Babun) går det bra. Jag knyter Xomslut2, stoppar ned Tindra så att armarna sticker ut under hängslena, smokingbältet täcker hennes mage och benen dinglar fritt.
www.mobywrap.com finns en bra bild av hur det ser ut.
Användarens profilbild
Av tinaw
Jag använder omslutet X 2. Fast det är inte ofta, mer som att jag har provat det några gånger. Jag tycker att det frestar på ryggen så väldigt, och sen är min tjej ju snart ett år. Jag bär henne oftast på ryggen när det blir längre stunder.

http://w1.243.telia.com/~u24325513/sjalbilder.html finns några bilder av Mathilda och mig när vi "Buddhar".
Av Alexandra
Jag bär ibland framåt i buddah i ringsjalen, det brukar gå rätt bra och är ganska lätt att få till. Det är bara att stoppa ned barnet i "skräddarställning" och dra till vid ringarna, framför allt ska den övre kanten vara rejält spänd.
Användarens profilbild
Av Fiffi75
Hej Jag bär aldrig framåt. Testade några gånger i början när jag trodde att det var det som Fanny gillade bäst. Men eftersom det är så mycket obekvämare för mig så slutade jag och bär mest i x-omslut2 mage mor mage eller x-omslut omsluten (bältet innanför hägslena) eller på ryggen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?