Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av doddit
Nån som vet nån bra tvillingknytning? För 6 mån bebisar.
Passade nämligen sonens kusin som är lika gammal igår och kände att det kunde vara praktiskt att kunna ha båda i sjalen. Speciellt när det finns större syskon med i bilden...

Har en 4,6m hoppediz
Användarens profilbild
Av sillen
Fiffi75 startade en tråd som heter "bära två barn" under rubriken "knytinstruktioner" den 17/3. Leta rätt på den så hittar du lite funderingar!
Användarens profilbild
Av Helena
www.mamatoto.org har en artikel om att bära flera barn. Jag ska se om jag hittar en länk.
Användarens profilbild
Av Elvira
Jag vill oxå veta hur jag kan göra har ju tvillinga. Nu är de ju ganska stora ( knappast i era ögon) de är 8 månader och väger 6 kilo så någon knytning måste man ju kunna få till....någon länk???
Av randig
jag funderar på om man kunde bära ett barn fram i sjal och ett barn bak i sele, typ ergo. Skulle det kunna funka?
Användarens profilbild
Av Tabby
Randig det skulle nog funka. Har även sett bild på en pappa som bär en baby fram och en bak i två olika sjalar.
Användarens profilbild
Av sillen
Tabby skrev:Har även sett bild på en pappa som bär en baby fram och en bak i två olika sjalar.
Den bilden finns i den tråd jag hänvisade till här ovan! Där finns oxå mina synpunkter på det arrangemanget...
Användarens profilbild
Av Helena
http://www.mamatoto.org/default.aspx?tabid=63

Här är en länk till en artikel hos www.mamatoto.org (fast man måste logga in hos dem först tror jag)

I Hoppediz-knytinstruktioner (som kommer med sjalen) visar de höft-x där man bär ett barn på vardera höft. Jag vet inte om det finns instruktioner på nätet någonstans med den knytningen.
Användarens profilbild
Av Helena
Bild

Här hittade jag några bilder, men tyvärr inga knytinstruktioner.
Användarens profilbild
Av Tabby
hihihi....fräckt :-)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?