Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Monia
:help: Jag håller på att sy en mei tai.... beskrivningen jag har hittade jag någonstans på nätet men har glömt var det var :oops: . På den beskrivningen är det sytt med ryggsäcksremmar men jag vill ha tygremmar att knyta med istället. Hur långa och hur breda ska man göra dom då för att det ska bli bra. Man borde ju kunna sy dit tygremsor istället för remmar?
Tacksam för hjälp!!!
Användarens profilbild
Av tinaw
Jag har en massa länkar på min hemsida, det vr inte nån av dom då? Midjeband brukar vara bra ca 150-170 och jag gör axelremmar ca 190 cm.
Användarens profilbild
Av Panakeia
kolla på http://www.baranara.se hon har massa braiga länkar! annras skulle jag spontat säga ca. 180-190 sm långa remmar, bredden e beroede på om du ska ha väddering elelr inte, men med vaddering....aksmke typ....13-15 utan vaddering, 15-20 eller, om du hade tänkt dig utbredbara remmar, upp mot kanske 30...
Användarens profilbild
Av Monia
tinaw skrev:Jag har en massa länkar på min hemsida, det vr inte nån av dom då? Midjeband brukar vara bra ca 150-170 och jag gör axelremmar ca 190 cm.
Jag har varit inne på din hemsida och tittat, men eftersom jag inte orkar översätta beskrivningarna från eng till sve så letade jag tills jag hittade en beskrivning på svenska :oops: Jag är inte så bra på att sy så beskrivningarna måste bli rätt.
Är måtten på axelbanden räknade från kanten på bakstycket? Jag har nämligen klippt lite bredare axelbitar som jag bara tänkte sy på tygremsor att knyta med.
Användarens profilbild
Av Monia
[blev visst dubbelt :oops:
Användarens profilbild
Av Fiffi75
Köp en beskrivning av TIna vettja!! Kostar bara 50 spänn + porto och är otroligt noggrant beskrivet in i minsta detalj. Dessutom lite historik kring MeiTai som bärredskap. Klart värt det om man tänker att man sparar någon timme eller fler i att man inte behöve prlva sigf fram utan gör rätt från början.

KRam lycka till
Användarens profilbild
Av Monia
Fiffi75 skrev:Köp en beskrivning av TIna vettja!! Kostar bara 50 spänn + porto och är otroligt noggrant beskrivet in i minsta detalj. Dessutom lite historik kring MeiTai som bärredskap. Klart värt det om man tänker att man sparar någon timme eller fler i att man inte behöve prlva sigf fram utan gör rätt från början.

KRam lycka till
Nu har jag beställt ett mönster! :D Tack för tipset!!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?