Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av anna m
När jag bär på ryggen och barnen somnar där får jag ingen ordning på huvudet. Jag bär i omslutet X. Mina bebisar är fem månader och stadiga i nacken när de är vakna, men helwobbliga när de sover.
Användarens profilbild
Av Kristina
Det blir rätt wobbligt när dom sover i omslutet x på ryggen. Antingen får man be någon peta in huvudet i en kryssdel, eller knyta om och då knyta in huvudet, eller så tar man en extra sjal (en tunn scarf eller nåt) och knyter fast huvudet med.
Av anna m
Kristina skrev:Det blir rätt wobbligt när dom sover i omslutet x på ryggen. Antingen får man be någon peta in huvudet i en kryssdel, eller knyta om och då knyta in huvudet, eller så tar man en extra sjal (en tunn scarf eller nåt) och knyter fast huvudet med.
Hur skulle jag knyta fast huvudet med en annan sjal? I vad? Tänker så det knakar men får ingen bild i huvudet av hus det skulle gå till :?
Användarens profilbild
Av marlene
anna m skrev:
Kristina skrev:Det blir rätt wobbligt när dom sover i omslutet x på ryggen. Antingen får man be någon peta in huvudet i en kryssdel, eller knyta om och då knyta in huvudet, eller så tar man en extra sjal (en tunn scarf eller nåt) och knyter fast huvudet med.
Hur skulle jag knyta fast huvudet med en annan sjal? I vad? Tänker så det knakar men får ingen bild i huvudet av hus det skulle gå till :?
alltså du tar en vanlig sjal och knyter runt dig och bebisens huvud... jag hade en sjal som jag hade köpt på indiska som jag knöt fast huvudet på sonen med när han somnade i gammla ergon då han var för lång för huvudskyddet.
Av anna m
Aha! Du förstår jag :hmm: Jag försöker få mina tonåringar att hjälpa mig med huvudet, men de är hopplösa :P Jag får rota fram något som passar till min azure-gås...

Tack för hjälpen!
Användarens profilbild
Av Kristina
Och bäst tycker jag det blir om man tar ena änden över axeln och den andra under armen och knyter fram, så sjalen sitter på snedden, då kan man dessutom se till att ansiktet är fritt.
Användarens profilbild
Av marlene
Kristina skrev:Och bäst tycker jag det blir om man tar ena änden över axeln och den andra under armen och knyter fram, så sjalen sitter på snedden, då kan man dessutom se till att ansiktet är fritt.
ja det är så jag har knytit när jag knöt fast Ws huvud i ERGOn
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag tycker det är smidigast att luta sig fram, knyta upp knuten, lätta på ena delen av krysset och lägga den över barnets huvud innan man knyter igen. då har man ett perfekt ryggomslut fast med huvudet innanför istället :wink:
Användarens profilbild
Av Linnea
underbart målande rubrik :Hahaa:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?