Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av EmmaY
1. Jag ska beställa ringar till dels min nairobi ringsjal (ska bli) pluss en vattensjal.
Vart ska man beställa ifrån?
VIlken strl till resp sjal?
Nån med nått snaidigt förslag till färg på ringarna till nairobin??

2. Jag ska ju då sy en vattensjal, vilken färg ska man välja?? (tänker på värme lite solskydd osv)

3.Nån som har tips på bra mönster dels till klänning till Elma o dels till t-shirts??

kram Emma
Användarens profilbild
Av funshine
Nu vet jag ju inte hur tjock en nairobi är men provade just min nya sjal sydd av en tunn damast(tror jag att det heter)duk och medium blev väldigt svårjusterad så jag skulle nog köra på large.
Användarens profilbild
Av zandrama
Till Nairobin skulle jag definitivt köra med large alu-ringar, till vattensjalen skulle jag köra medium eller large nylonringar. Vad det gäller solskydd så har alla färger på hockeytyg ungefär samma solskydd kan jag tänka mig, om du däremot kör på solarveil så reflekterar det mer än hälften av uv-strålningen (har jag för mig att det är), men inte heller där spelar färgen in, däremot skulle jag nog använda vit solarveil eftersom det känns svalare. 8)

Bra mönster till både klänning och t-shirt kan du få om du kikar på en vanlig t-shirt och ritar av i lagom storlek. Till t-shirten gör du den så pass lång att den går till mitten av rumpan. Klänningen förlänger du så lång du vill ha den (till knäna till exempel) och sen klipper du upp mitt fram och mitt bak och syr i kilar fram, bak och i sidorna. Klar!
Användarens profilbild
Av Nova
Till Nairobin skulle jag välja ringar i Large, till vattensjalen i håltyg (hockeytyg) small i nylon.
Är det av Solarveil du ska sy gissar jag att medium kan passa bra.

Billigast på sjalringar är nog www.slingrings.com men då tar det en stund att få dem.
Beställ inte för dyrt heller då du riskerar att få hamna i tullen med ditt paket.

Annars säljer många av sjalförsäljarna sjalringar. (Se annonserna på högerkanten).
Användarens profilbild
Av Summer
Till nairobin passar large aluminumringar bra i rött eller guld. Jag hade svårt att välja så jag anordnade en omröstning här och det blev röda ringar för min del. Jag är jättenöjd. Fast det hade jag nog blivit med guld-ringarna också, båda passar verkligen jättebra.
http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewt ... highlight=

Resten kan jag inte svara på :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?