Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Seren
Hallå!
Har en svart Moby Wrap som lillen bara älskar att bli buren i förutom att både vi och han blir kokta i den just nu. Finns det något svalare alternativ som fungerar till en 7-veckors?

Dessutom: Det hade varit skönt med en sjal där man kan ta ur bebisen utan att han vaknar... det kan man kanske med Mobyn men hur??? Eller finns det någon "enklare" sjalvariant som kan användas på en sådan liten?
Användarens profilbild
Av trollmamma
Jag kan fatta att det blir varmt samtidigt ät det ju helt ok att bara ha blöja på barnet så ni inte grillas :P

Jag rekomenderar Amazona Antigua Carrier sling ...(finns på Babyheaven )det är svalare sjalar o dom avlastar jätte bra o den kan du ha längre än bara 6-7 kg . Gås'en(Gauzesjalen från Calin Bleu finns på Baby hip ) är oxå sval denna har jag bara känt på ....

Jag rekomenderar att knyta bara Dubelt X -knytningen så man inte har så många varv sjal om sig .

http://www.sjalar.nu/smafolket/texter/k ... lkryss.htm

Det är mysigt att bära sånna små ....man får lite mer ro !!!
Det bästa är att komma på en träff så du kan känna o klämma det är klart beroende på hur nära / långt det är för dig :P
Användarens profilbild
Av Helen
Seren skrev:Hallå!
Har en svart Moby Wrap som lillen bara älskar att bli buren i förutom att både vi och han blir kokta i den just nu. Finns det något svalare alternativ som fungerar till en 7-veckors?

Dessutom: Det hade varit skönt med en sjal där man kan ta ur bebisen utan att han vaknar... det kan man kanske med Mobyn men hur??? Eller finns det någon "enklare" sjalvariant som kan användas på en sådan liten?
Hej,
Har du tid att komma på träffen i Lund i morgon?
Vi ska träffas i Patric Rosengrenspark från 10,30 och framåt. ( drop in)
Jag tar med mig lite av varje.

Hinner du inte så får du gärna kontakta mig och komma och prova en dag som passar dig.

Wrath of the Infinite is a major expansion in Path[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?