Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Shyme
JAg har en linneärgad ingsjal som jag vill byta ringar på (är vita nylon just nu), men vilken färg??

Jag har hållt upp svarta och sivler färgade mot tyget och de är båda ok...

Jag ska beställa nya ringar så vilken färg ska jag ta?
Användarens profilbild
Av Tiz
Jaa, du... Ta något du själv gillar? Bra råd va? ;)
Av FiaLisa
RÖDA!! (Jag är tokig i rött.)

De lila alu-ringarna är också jättesnygga.
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
De lila och de blå är jättefina också. Som sagt, ta en färg som du trivs med. Jag skulle nog inte ta svart, guld eller silver, utan låta ringarna vara en liten glad färgklick :wink: Men det är jag det :lol:
Av FiaLisa
EmilsMamma skrev: Jag skulle nog inte ta svart, guld eller silver, utan låta ringarna vara en liten glad färgklick :wink: Men det är jag det :lol:
:iagree:
Användarens profilbild
Av Nova
Brons tror jag kan vara snyggt.
Av belinda
och jag tycker absolut du ska ta svarta eller silver eller brons. Det går mer i samma stil, färgglada stämmer liksom inte med linnekänslan tycker jag.
Användarens profilbild
Av Buscilla
Instämmer i melodin. Låt ringarna bli en färgklick, du kan ju även sy söm i samma färg på sjalen för att låta färgen komma igen. Men om du vill ha den neutral tycker jag att brons låter hiskeligt snyggt.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Nova skrev:Brons tror jag kan vara snyggt.
Jupp! Till en nautral, lite naturkänsla-sjal så skulle jag också satsa på bronsfärgade ringar!

(själv har jag ett par bronsringar som ligger här hemma och bara väntar på att ett lämpligt tyg ska dyka upp... :wink:
Användarens profilbild
Av Panakeia
av de färgerna som du föreslog, tycker jag svarta, annars e alla färger fina mot naturfärgat, det är jyu det som e det baria, och det svåriga!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?