Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Trolla
Ja frågan finns i rubriken... De som jag kikat på är Sino, Babu (båda varianterna, men är mest förtjust i den smala) och Tricot-slen. Min lillkille är nu två månader och jag vill gärna kunna bära tills han iaf är över halvåret. Både mys hemma och långpromenader i skogen.

Vilken av dessa tycker ni vore bäst och varför? Eller har ni kanske ett supertips på någon annan trikåsjal i neutrala färger. Hur länge har ni som använt dessa kunnat bära era barn bekvämt? Är dom jättesvåra att lära sig knyta för en nybörjare?
Vore skönt om sjalen heller inte är alltför varm eftersom det snart (förhoppningsvis :wink: ) är sommar.

Hoppas nån kan hjälpa mig i sjaldjungeln.
Av Aelia
Jag har bara testat Sino, den köpte jag till sonen som var 4 månader då, bar bara i den tills han var ca 6-7 månader, vi använder fortfarande den ibland, sist var i förigår. Mysigt att bära i den, så den ska bo kvar till nästa bebis (när den nu blir :lol: )

Så jag säger sino :lol:
Användarens profilbild
Av naggie
Jag har en Tricot-Slen och är jättenöjd med den. Den avlastar otroligt bra för att vara elastsik och är samtidigt gosig. Min son väger nu ca 9kg och det är inte längre skönt att bära om man ska gå nånstans men vi använder den fortfarande hemma när vi vill mysa :heart:
Användarens profilbild
Av naimiez
Har bådé Tricot-Slen och Sino men Theo väger bara 5 kg så jag vet inte hur den är för tyngre. Wilma bär jag inte i elastiska.....älskar dem bägge.
Användarens profilbild
Av Bettan
Jag hade själv en Moby-wrap som elastisk sjal den första perioden. Skickade faktiskt tillbaks en tricot-slen strax innan Mobyn inskaffades. Tyckte att den var för tjock och varm. När jag sen väl fått min Moby och kom i kontakt med Sinon önskade jag att jag även kunde returnera den... Sinon var bara så inbjudande - mysig och tunnare tyg, men endå med bra stabilitet för en elastisk sjal.
Av Alina75
Har ingen erfarenhet av de du räknat upp, men jag har en Cuddly Wrap som är tunn och supermysig! Jag antar att den är ganska sval för att vara sjal. Den har avsmalnande ändar. Färgerna är diskreta, är man en färgstark typ är de nog tråkiga... men jag tycker jag får nog uppmärksamhet i min ljusblå CW. Den har funkat bra ända tills nu då sonen väger över 8 pannor.
Av Trolla
Tack för svaren. :)

Jag bestämde mig till slut för en Sino, så nu går jag och väntar på att den ska dimpa ner i brevlådan.
Användarens profilbild
Av Scharlott
Trolla skrev:Jag bestämde mig till slut för en Sino, så nu går jag och väntar på att den ska dimpa ner i brevlådan.
Trevligt att vänta på en ny sjal! :D Vilken färg valde du? *nyfiken* :wink:
Av Trolla
Ja men jag vill ha min sjal NU! :D Hoppas den kommer imorgon.
Det blev en skogssäv, tycker den verkar så himla fin.
Användarens profilbild
Av Scharlott
Trevligt med en Skogssäv! Du får ta foton och visa oss sedan :D
Av Trolla
Nu har sjalen kommit, helt underbar! Jag har burit flera timmar i sträck och ryggen gör inte alls ont (som den gjorde efter 10 minuter i bärselen, som såldes illa kvickt). Theo somnar så fort jag sätter honom i den, så vi båda är helnöjda. Färgen är ett stort plus, hur läcker som helst.
Bilder kommer :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?