Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Malla
Två kortfrågor till er som använt Bebina: Är Bebinas sjallängd mätt med eller utan spetsar?

Hur är stretchigheten jämfört med t ex Easy?
Användarens profilbild
Av Eld77
De mäts inkl en spets, så lägg på 20 cm för att få totallängden. Den är inte lika stretchig som Easyn, men på gränsen till tunnare. Lite slätare också, om jag inte minns fel.
Av loluna
jag hade en Oxe, jag tyckte att den var lenar och "solkigare" än Easy, Easy känns lite strävare, och kortare pga raka ändar...
Av Elisa
Nej, men min enfärgade tror jag mäts utan spetsar.,dvs min som heter 4,6 är ca 5 m totalt. Den är nerpackad så jag mäter inte just nu, men jag är ganska säker .
Stretchigheten jämfört med easy vet jag inte men den är ungefär som storken.
Användarens profilbild
Av Eld77
Elisa skrev:Nej, men min enfärgade tror jag mäts utan spetsar.,dvs min som heter 4,6 är ca 5 m totalt. Den är nerpackad så jag mäter inte just nu, men jag är ganska säker .
Den stjärntecken jag hade var också 40 cm längre än angivet, men diskussionen har varit uppe förut och tydligen står det någonstans (bebina.de kanske?) att sjalen mäts inkl en ände.
Av Elisa
Elisa skrev:Nej, men min enfärgade tror jag mäts utan spetsar.,dvs min som heter 4,6 är ca 5 m totalt. Den är nerpackad så jag mäter inte just nu, men jag är ganska säker .
Jag var förstås helt ute och cyklade :hide: Tänk om jag kunde kolla innan jag babblar :oops:
Min är 4,63 inkl. en ände
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?