Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mipsan
Nu är jag äntligen klar med min thaiväska! :rock:
Men för att krångla till det lite till så sydde jag i två fickor i fodret. En med dragkedja och en stor som man kan ha blöjor och lite annat smått och gott. :tutte: Den blev helt okej med tanke på att jag är helt värdelös på att sy. :hellu:
När jag tänker efter är jag jättestolt över mig själv att jag har klarat av det och att jag tyckte det var kul att sy. (När jag väl fattade hur jag skulle göra efter ett antal sprättningar :roll: )

Nu är det bara MT kvar.. :oops: :roll: :shock:
Användarens profilbild
Av Kotten
Bild, bild!

Vilken beskrivning gick du efter? Har du några tips till mig förresten, jag sätter igång med väskan i helgen.
Användarens profilbild
Av Mipsan
Kotten skrev:Bild, bild!

Vilken beskrivning gick du efter? Har du några tips till mig förresten, jag sätter igång med väskan i helgen.
Jag ska försöka ta en bild imorrn. (Är helt slut nu efter allt tänkande :wink: :shock: )

Jag gick efter diddeldi beskrivning (eller var det Busilla??) Det var iaf en ritning som var jättelätt att gå efter, förutom att jag fick för mig att jag är så stor så jag måste göra en större väska så den blev baotastor!! :shock: Men den fyller man nog lätt. :oops:

Det enda tips jag kan tänka mig att ge dig är att tänka till en gång extra innan du gör något. Lätt att både klippa och sy fel. Annars är det bara att fråga mig så ska jag försöka hjälpa dig om jag kan... :D
Användarens profilbild
Av Mipsan
Nu kommer det lite bilder oxå. Dom är inte så bra men jag tror man ska se hur den ser ut och hur jag har gjort..

Bild

Bild
Användarens profilbild
Av Kotten
Jisses vad alla de här väskorna blir BRA!
Tjusigt!
Användarens profilbild
Av Monia
Nice!!! :app:
Av Sussi med Maja
Jättesnygg! Och vilket läckert tyg :)
Användarens profilbild
Av mammahappy
jättesnygg väska!!
Användarens profilbild
Av EmmaY
Snyggt! :vågen:
Man kanke skulle sy en oxå:)
Ska bara hitta nått kul snyggt tyg:)
Användarens profilbild
Av SoFaD
jättefin väska! undrar när jag ska få tummen ur att fixa en jag oxå... *vill ha*
Av FiaLisa
Vilket häftigt tyg!! Jag undrar om inte jag också måste sy en eftersom jag blir så inspirerad av alla fina väskor. Jag premiäranvände min gråa väska från USA idag och den är kanonbra! :vågen:
Användarens profilbild
Av Buscilla
Jättefin :heart:. Smart med dragkedjeficka :tumsup:

Kram Cecilia
Användarens profilbild
Av Mipsan
Buscilla skrev:Jättefin :heart:. Smart med dragkedjeficka :tumsup:

Kram Cecilia
Det tyckte jag oxå. :wink: Det var nästan ett måste för mig - har ingen lust att jaga runt i hela väskan efter nycklar och plånbok. :roll: (Sen att jag aldrig har sytt i en dragkedja i hela mitt liv är ju inget man behöver prata högt om, är bara glad att den fungerar..)
Användarens profilbild
Av Nova
Jättesnygg och praktisk! 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?