Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zandrama
Jag skulle klippa bort dem. Tror det blir snyggast utan fransar vid ringarna, dessutom är det nog svårt att vika undan de snyggt.
Användarens profilbild
Av marlene
zandrama skrev:Jag skulle klippa bort dem. Tror det blir snyggast utan fransar vid ringarna, dessutom är det nog svårt att vika undan de snyggt.
Ja det är nog så, men det är alltid lite svårt att klippa i en sjal
Användarens profilbild
Av zandrama
marlene skrev:
zandrama skrev:Jag skulle klippa bort dem. Tror det blir snyggast utan fransar vid ringarna, dessutom är det nog svårt att vika undan de snyggt.
Ja det är nog så, men det är alltid lite svårt att klippa i en sjal
Kan tänka mig det. Har inte behövt göra det själv (än).
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Hur långa är fransarna?
Jag behöll nämligen fransarna på min sarong-ringis och det blev riktigt snyggt, men så är de bara 4-5 cm långa också så det blev mer fluff än frans vid ringarna - men det är klart, med riktigt fransiga fransar så är det nog snyggast att klippa bort dem, hur mycket det än skär i hjärtat! (alt. du viker så fransarna är innåt, liksom gömmer dem i sjalen, men det blir kanske väldigt knöligt och obekvämt?)
Användarens profilbild
Av marlene
CrazyMagpie skrev:Hur långa är fransarna?
Jag behöll nämligen fransarna på min sarong-ringis och det blev riktigt snyggt, men så är de bara 4-5 cm långa också så det blev mer fluff än frans vid ringarna - men det är klart, med riktigt fransiga fransar så är det nog snyggast att klippa bort dem, hur mycket det än skär i hjärtat! (alt. du viker så fransarna är innåt, liksom gömmer dem i sjalen, men det blir kanske väldigt knöligt och obekvämt?)
Fransarna ryckte, bild finns här
Användarens profilbild
Av Panakeia
jag hade nog gjort så, nu vet jag ju att sjalen e klar så det spelar ju ingen roll, men jag kan tänka mig att det kunde varit snyggt att ha kvar framsarna och sen sytt fast dem i ovankant, hajjar du hur jag menar? så de liksom ligger platt ändå?
Användarens profilbild
Av marlene
Panakeia skrev:jag hade nog gjort så, nu vet jag ju att sjalen e klar så det spelar ju ingen roll, men jag kan tänka mig att det kunde varit snyggt att ha kvar framsarna och sen sytt fast dem i ovankant, hajjar du hur jag menar? så de liksom ligger platt ändå?
Jo men det kändes som att det vart lite mycket fransar, jag är ganska nöjd som det är nu.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?