Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av florin
Tygerna är gammla men nya hos mig :D

Än så länge har jag ingen aning om pris men jag jobbar på en hemsida där jag tänkt sälja lite egensydda saker... Ang storlekar så jobbar jag på det oxå, klänningen på bilderna passar nog bäst storlek 80-92 men kanske både mindre och större barn...
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Väntar med spänning på när du börjar släppa ut dina alster till försäljning! :lol:

(Och om du liksom bara råkar sy en sån klänning lite större, typ 98/104 så får du gärna hojta till... :roll: :wink: )
Av Petra
Ja då ställer man sig snällt i kö och väntar på nya alster. För dessa var supersöta.
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
florin skrev:
fantasiflicka skrev::whut: GAAAAH! :whut: :hellu: :love: :love:

Me love!!! Jag älskar båda tygerna...Vem ska då få dem om inte Anton vill ha dem??? :roll: :hello: :wink:
Klänningarna är till mammeli´s Freja :-) Anton ska inte ha nån klänning men det kanske finns fler än Freja som kan tänka sig en sådan? Detta var de första jag provade sy och det behövs göras några småändringar i mönstret... I gaderoben bor mer av dessa tyger och en hel del andra tyger i samma stil :D
Mina flickor vill ha, vill ha, vill ha!!! En av dem drar väl 86/92, den andra skulle behöva större kommer du göra lite större också? :D :D :D
Användarens profilbild
Av Helene
Sigrid vill absolut ha minst en!! De var ju hur fina som helst!
Användarens profilbild
Av snigelina
:eld:

Här bor en liten Stella som gäääärna också vill ha klänningar!
Användarens profilbild
Av lillolove
Supersnygga, Lina!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?