Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kotten
:shock: :shock: :shock:
Vilka söta klänningar! Vilket underbart tyg! Vilket fint barn!

Nu sitter jag bara och säger "Åååå" för mig själv. Det finns bara en sak som får mig riktigt riktigt sugen på ett till barn bums, och det är små klänningar. Töntigt men sant. :oops:

Mönster?
Senast redigerad av Kotten den tor jun 08, 2006 22:17, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Linnea
ÅHHHH Florin, sälj sälj sälj *psykförsök* :lol:
Användarens profilbild
Av florin
fantasiflicka skrev::whut: GAAAAH! :whut: :hellu: :love: :love:

Me love!!! Jag älskar båda tygerna...Vem ska då få dem om inte Anton vill ha dem??? :roll: :hello: :wink:
Klänningarna är till mammeli´s Freja :-) Anton ska inte ha nån klänning men det kanske finns fler än Freja som kan tänka sig en sådan? Detta var de första jag provade sy och det behövs göras några småändringar i mönstret... I gaderoben bor mer av dessa tyger och en hel del andra tyger i samma stil :D
Användarens profilbild
Av Kaja
Mönstret?? Kände att jag behövde börja massproducera klänningar till Ellen (hon saknar inte direkt klänningar, men ändå...). Såvida du inte kan tänka dig att sälja förstås. ;-)

//Kja
Användarens profilbild
Av florin
Törs jag viska att jag tänkt sy upp för att sälja?

Måste dock provsy några fler först så att jag blir helt nöjd med mönstret :D Till er som vill ha mönster så måste jag göra er besvikna för detta har jag ritat själv så det stannar hos mig :D
Användarens profilbild
Av puppan
florin skrev:Anton ska inte ha nån klänning men det kanske finns fler än Freja som kan tänka sig en sådan? Detta var de första jag provade sy och det behövs göras några småändringar i mönstret... I gaderoben bor mer av dessa tyger och en hel del andra tyger i samma stil :D
Japp! :hello: Kajsa skulle passa mycket bra i en sådan söt klänning tror hennes mamma. :lol:

JÄTTEFINA! :lol:
Användarens profilbild
Av Monia
WOW!!!! Superduperfina!!!!! :rock: :vågen: Kan verkligen tänka mig att köpa!!! :twisted: :twisted:

och en så bedårande modell :love:
Användarens profilbild
Av Kaja
Synd då.. Fast å andra sidan så lär jag inte ha tid att sy ändå med två småttingar. Kan man få lägga in en beställning på en nr2 (gul-grön) i storlek 74??

//Kaja
Användarens profilbild
Av Kotten
Vad kul att du ska sälja!
Användarens profilbild
Av Buscilla
Rackarns vilka fina små kreationer :love:. Blir helt till mig av dessa blomstrande tyger :whut:. Är de gamla tyger eller nyköpta????

Kram Cecilia
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?