Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad ska jag göra med min gås?

Sälj den
21
75%
Behåll den som sjal
5
18%
Sy ett par byxor av den
Inga röster
0%
Sy en klänning eller kjol av den
2
7%
Annat
Inga röster
0%
Av FiaLisa
Jag har köpt en körsbärsröd gås, som är hur snygg som helst. Det är nog min snyggaste sjal, men jag undrar om jag kommer att använda den så värst mycket. Jag har ju andra sjalar som är bra och fina.

Så nu frågar jag er, vad ska jag göra med min gås? Vad tror ni om att sy en klänning eller ett par byxor av gåsen? Jag måste kolla att tyget räcker, men vore det inte rätt snyggt? Tyget är ju rätt tunt så jag får nog fodra om jag ska sy något.
Av belinda
det var ju kreativa förslag du hade i åtanke iofs, men röstade ändå för att sälja den, 8) om du inte kommer på att du ska behålla den förstås :D
Användarens profilbild
Av Jennelii
Varför tror du inte du skulle använda den? Testa lite o se hur du känner för det är verkligen min favvosjal, hur mkt jag än gillar mina andra så väljer jag gåsen om jag ska vara ute en längre stund.
Användarens profilbild
Av zandrama
Sälj den! :lol:
Av FiaLisa
Jennelii skrev:Varför tror du inte du skulle använda den? Testa lite o se hur du känner för det är verkligen min favvosjal, hur mkt jag än gillar mina andra så väljer jag gåsen om jag ska vara ute en längre stund.
Det finns väl två anledningar, tror jag.
1. Jag har rätt många andra sjalar som jag gillar, bl.a. en röd stork. (Hur mångas röda sjalar behöver man? :? )
2. Jag försökte mig på ett x-omslut på ryggen och när jag skulle knyta knuten fram på bröstet så gled knuten väldigt om jag jämför med mina andra sjalar. Den är lite stökig att knyta, helt enkelt, men det kanske är en vanesak.

Jag fick i och för sig till omslutet till slut och det blev rätt bra, men det känns som om sjalen kanske kommer att bli liggande. Jag ska se hur det känns när vi har haft lite sommarvärme ett tag. Om den inte blir använd då så blir den antingen omsydd eller såld.
Användarens profilbild
Av Dafe
Sälj den, det känns så grymt att slakta! Jag kanske är intresserad tom! :D Hur mycket vill du ha för den i så fall...? :wink:
Användarens profilbild
Av printzezzan
Vad är en gås för sjal? Antingen säljer du den till någon här eller så behåller du den! man kan ju faktiskt ha saker man inte använder så värst mycket också det kan ju vara kul särskilt om den är snygg! Då blir man glad! :D
Av FiaLisa
Omröstningsresultatet är tydligt, men jag tror att jag behåller den ett tag. Om jag inte använder den så säljer jag den nog. Jag har väl ändå inte tid att sitta vid symaksinen några längre stunder. :( :wink: (Jag borde inte sitta vid heller. :oops: )
Användarens profilbild
Av Summer
Tycker det vore synd att klippa i en sjal som inte tillverkas längre, om det nu är den skrynkliga. Är den oskrynklig får du göra vad du vill med den ;)
Användarens profilbild
Av Summer
Frida med Mea skrev:
Summer skrev:Tycker det vore synd att klippa i en sjal som inte tillverkas längre, om det nu är den skrynkliga. Är den oskrynklig får du göra vad du vill med den ;)
Har jag missat något här :hmm:
Det finns numera bara skrynkliga naturvita. Den nya färgningsmetoden gör dom oskrynkligare, nästan släta.
Användarens profilbild
Av zandrama
Frida med Mea skrev:
Summer skrev:
Frida med Mea skrev:
Summer skrev:Tycker det vore synd att klippa i en sjal som inte tillverkas längre, om det nu är den skrynkliga. Är den oskrynklig får du göra vad du vill med den ;)
Har jag missat något här :hmm:
Det finns numera bara skrynkliga naturvita. Den nya färgningsmetoden gör dom oskrynkligare, nästan släta.
Jaha, hur har Frida sjalbarnberoende missat detta :shock: :oops: .
Men det är väl hela grejen med gåsen att de är skrynkliga?
Precis min åsikt, men uppenbarligen inte Calin Bleu's. *drömmer fortfarande om en chokladskrynkel-gås*
Av FiaLisa
Jag tror faktiskt att jag börjar gilla gåsen. Nu har jag lyckats knyta omslut på ryggen flera gånger. :-)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?