Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jenny
Ok, jag vet att jag frågat förut men nu är jag fräck och gör det igen!
Jag ska sy en egen skötbädd, jag har slaktat en madrass som nu ska få sig ett överdrag. Hur får jag det RIKTIGT extremt vattentätt? (eller rättare sagt kattkisstätt?)
Är det lönlöst med vaxduk? Är det säkrast att köra på typ galon? Vart får man tag i det? Hur syr man bäst i sånt material? Gaaaaah tusen frågor! (som vanligt)

/Jenny
Av Jenny
Tyras å Knuts mamma skrev:Jag sydde ett med vaxduk och det fungerade fint, jag använde filtar som inte användes som stoppning :wink:
Kan man lite på att det håller tätt då? För jag litar inte sen sekund på mina katrter och om det skulle läcka igenom så blir det ju halvjobbigt :?
Användarens profilbild
Av Kusmi
Man kan ju ha galon under och vaxduk över om man är osäker. Vi har haft bara vaxduk på våran skötbädd.
Användarens profilbild
Av Anna
vaxduk tror jag räcker bra, men det gäller ju att få så inte sömmarna kommer där det kan kissas så kankse det är bra med ett ganska mycket större överstycke så sömmarna kommer på undersidan.
Användarens profilbild
Av Summer
Kanske kan täta sömmarna med lite silikon efteråt?
Av Jenny
Summer skrev:Kanske kan täta sömmarna med lite silikon efteråt?
Ja det var ju smart! Ok, då blir det alltså vaxduk med silikonade sömmar :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?