Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Elin G
Jag hade köpte ett ursnyggt tyg på Jysk att sy en långsjal av. Det var svalt, avlastande och skönt. Sjalen skulle bli 4,2 ca. Jag började med att fålla långsidan och sen sneddade jag ena änden. Sen skulle jag snedda andra änden, men klippte fel, så sjalen blev trapetsformad... Jag klippte om, men då blev den för kort. Till råga på allt har jag sytt fållen på den sista sidan vikt åt fel håll... Skitdag :evil:
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Stackare!
Det där en av de främsta anledningarna till att jag inte ger mig in på gör-det-själv-stigen: Det där skulle hända mig minst varannan gång och jag har inte lång stubin och bråka med mig själv är det värsta jag vet för jag kan bli så förbannad! :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av Kotten
Vad var det för tyg?

Usch, jag sydde fel i en väska igår. Det är lustigt hur arg man kan bli, och hur många svordomar man kan.
Användarens profilbild
Av Elin G
Kotten skrev:Vad var det för tyg?
Jennie heter tyget och färgen heter sand. Nu har jag dock tagit mig samman och börjat om med det tyget som blev över (som skulle bli två ringsjalar :roll: ). Men denna gång blir det raka ändar, det funkar lika bra, inte lika snyggt bara...
Användarens profilbild
Av zandrama
Trist! Jag har också haft en del problem med syendet idag. Håller på att sy en skötväska i galon och skulle skicksacka på ett resårband på flaskfickan... Jag har fortfarande inte försökt igen... :roll:
Användarens profilbild
Av Buscilla
Ta ett djupt andetag nu, lägg i från dig tyg och stäng av symaskin. Sätt dig bekvämt i din favorit fåtölj (?), ta fram boken som du påbörjat men aldrig hinner läsa klart, låt maken koka en kopp te och...slappna av. I morgon är en annan dag och då kan du åter sätta dig framför maskineriet :D.

Kram och lycka till!

Cecilia
Användarens profilbild
Av Elin G
Jag sydde av tyget som blev över och den blev riktigt bekväm. Bar i den hela dagen
(nästan) igår och det gick bra (lite varmt bara, men det är ju det i solen :roll: ). (och innan ni frågar, nej, jag har ingen bild. det får bli en annan dag :wink: )
Användarens profilbild
Av Buscilla
Elin G skrev:Jag sydde av tyget som blev över och den blev riktigt bekväm. Bar i den hela dagen
(nästan) igår och det gick bra (lite varmt bara, men det är ju det i solen :roll: ). (och innan ni frågar, nej, jag har ingen bild. det får bli en annan dag :wink: )
Vad bra. Ser fram emot bildbevis sedan :-)

Kram Cecilia
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?