Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Monia
Nu har jag shoppat loss på IKEA och Jysk :eld: så nu ska det bli både mei tai, fleecejacka och väska!!! Ska bara ha lilltjejen till att sova - hur nu det ska gå till :roll:
Senast redigerad av Monia den ons jun 07, 2006 15:32, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Buscilla
Härligt :vågen:. Men jag nöjer mig inte med ett litet glatt glädje tjut från din sida, jag vill se bilder på tygerna :this:

Kram Cecilia
Användarens profilbild
Av Monia
Klart det kommer bilder - snart :P
Användarens profilbild
Av sirisirius
Vad kul!!

Men jag blir lite fögrymmad över att alla hittar så bra tyger på Jysk, själv bojkottar vi den butiken och innan dess ha jag vart inne och skällt på dem ett par gånger så nu vågar jag väl aldrig mer visa mig där. :oops:
Användarens profilbild
Av Monia
så där. Nu ska det bli bilder här:

Bild

Det orange fleecetyget (filt) ska tillsammans med ett vitt fleecetyg (badrock) bli en jacka, de mönstrade ska i komb med andra tyger bli mei tai och väska.
Användarens profilbild
Av Buscilla
fantasiflicka skrev:Åhå, det blir nog väldans fräsigt det där! :D :D
Ser fram emot bilder på färdiga produkter... :D
Instämmer till fullo. Glöm dock inte att kontollera så att den oranga fleecen inte färgar av sig på den vita vid tvätt, helst INNAN du syr ihop dem :D

Kram Cecilia
Användarens profilbild
Av Monia
Buscilla skrev:
fantasiflicka skrev:Åhå, det blir nog väldans fräsigt det där! :D :D
Ser fram emot bilder på färdiga produkter... :D
Instämmer till fullo. Glöm dock inte att kontollera så att den oranga fleecen inte färgar av sig på den vita vid tvätt, helst INNAN du syr ihop dem :D

Kram Cecilia
bra tips! :tumup: Ska genast (snart - har en sugpropp på bröstet just nu :lol: ) tvätttesta.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?