Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag sitter här med 5,7 m (efter tvätt) pearl tyg som ska bli en långsjal ock åtminstone en ringsjal.

När jag köpte tyget var det precis 6 m så jag har ju gått och tänkt att det kanske skulle räcka till 3 ringsjalar men 5,7 m räcker ju till max 2 och då blir det en liten bit över (om jag itne gör dem lite längre än 2 m. Eller skulle jag ha gjort en kort lnsjal eller kortsjal eller vad det nu ska kallas på 3,5-3,7m?? Vad kan man ha en sådan till??

Jag har förutom ett par gånger i Moby Wrap bara bärt i ringsjal så mitt lånsjals projekt är ju mest för att testa hur det är....

Så till fållandet...
Visst måste det bli snyggast om man viker två gånger så tygkanten göms (om ni förstår vad hag menar :? ) egtersom fållarna kommer att kunna synas? Men är det risk att det blir för tjokt i en ringslaj om jag gör så?? (väntar på ringar i large från slingrings.com)
Användarens profilbild
Av Gabnus
Det räcker ju till två ringsjalar och en bärpåse, det skulle kankse kunna vara något?
Användarens profilbild
Av Shyme
Kanske det.... vad är det för mått på en bärpåse då??

Det blir ju alltså 1,7 m x 0,7 m kvar.....
Användarens profilbild
Av tinaw
Bärpåse finns beskriven på min sida. Och en massa annat :^)

jag har inte provat pearltyge, men kan inte tänka mig att det skulle bli dåligt med dubbelfållar. NÅGON SOM HAR KLÄMT PÅ DET KANSKE ska svara, ursäkta caps lock, får hjälp.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?