Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av puppan
Jättefina byxor!

Innan jag såg bilden o bara läste i texten så tänkte jag att färgkombinationen lät lite skum, men det passade ju jättebra tillsammans!
Användarens profilbild
Av stampe
coola byxor!!!

Har du något mönster? Skulle gärna vilja sy ett par själv. :)
Användarens profilbild
Av zandrama
Snygga brallor! :tumup:
P skrev:Åååå, precis sånna som jag vill sy ju, ska köpa lite tyg och prova att sy med overlock jag med. Tror vi har sådan på vår maskin, får läsa i instruktionsboken :oops: (synovis)
Annars funkar det kanon att sy med lite längre raksöm också. Fast det rekommenderas bara på längden. På bredden är det bättre med falsk overlock, sicksack, 3-stegssicksack eller annan trikåsöm.

Lycka till! :tumup:
Användarens profilbild
Av Åsa mamma till 4
Dom vinröda är helt...helt...helt underbara :loving:
Användarens profilbild
Av sagogrynet
:hmm: Men hur gör ni? Vad är det för mönster?
De är ju så himla fina! :heart:

Jag vill också, jag vill också! Men hur? :roll:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag har mönster som min mamma gjorde när hon hade företag och sydde kläder. Det är toppenbra, men bra plats för tygblöjsrumpa ;-)

På biblioteket kan man låna mönsterböcker!
Av luxia
Skitsnygga grejer alla syr!

Äh, jag måste också sy! Vågar bara inte ta fram maskinen när jag är ensam hemma med sonen. Några tips?

(Jag har först och främst tänkt sy en jacka till honom, för jag hittar ingen jag är nöjd med när jag letar i affärer, men några enkla och smidiga byxor behöver han också.)
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Knyttet & K skrev:Jag har mönster som min mamma gjorde när hon hade företag och sydde kläder. Det är toppenbra, men bra plats för tygblöjsrumpa ;-)

På biblioteket kan man låna mönsterböcker!
Man kan inte få köpa en kopia av dig? :wink:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
luxia - Sätt sonen på ryggen eller passa på när han sover. Albert tycker det är jättespännande med symaskinen och trivs bra med att sitta på ryggen och kika över axeln. Fast oftast syr jag när sambon är hemma.

Sagogrynet - Jag har inget mönsterpapper just nu, men när jag har kan jag rita av det åt dig. Om det inte är någon annan som har mönster att dela med sig av. Lägg ut en annons under övriga barnsaker!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?