Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av dora
nu när jag äntligen tänkte börja med ryggknytningarna, så visar det sig att leonard inte alls tänkte att vi skulle göra det... jag får helt enkelt inte upp honom på ryggen!

sätter honom på sängen på sjalen - han snurrar väck med ett skratt. sätter honom på stolen på sjalen - han kasar sig ner. lyfter upp honom på ryggen från höften - han lutar sig bakåt så jag blir tvungen att sätta ner honom...

några tips på hur man får upp barnet först och främst?! 8)
Av Tyche
Lägg tyget övet hans rygg och axlar och lyft honom över ditt huvud upp på ryggen med sjalen över. (Do I make ANY sense?)
Användarens profilbild
Av Helena
Kanske bra om du får hjälp att hålla fast honom. :lol: Han är nog i en lite vild ålder.
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag tar tag i atlas när han står upp (lite snabb får man vara :wink: ) och sen svingar jag honom över ena axeln.
Användarens profilbild
Av Helen
Det beror på hur gammal han är.
När lillan var liten så la jag henne på sjalen och samlade sjalen fram till på hennes bröst som ett litet paket. Tog tag under nacken med vänster hand. Lyfte hela paketet. ( höger hand hållandes den samlade sjalen) och skickade upp henne över axeln.

Nu lägger jag sjalen över höfterna. Tar tag i henne under armarna/ axlarna och skickar upp henne. Hon är stor nu och håller fast sig medan jag sveper sjalen om henne/ oss bak i från. Gick det att förstå?
Användarens profilbild
Av jazoo
Jag lägger sjalen över Alice axlar (hon kan ligga, sitta eller stå) och så tar jag tag i vardera axel (med ena handen rättvänd och andra handen felvänd) och svingar över huvudet på mig själv.
Användarens profilbild
Av annalys
Det är därför jag bara kan göra ryggsäck, jag hinner inget annat innan han sprattlar ner och är jättearg.

Jag lägger sjalen över barnets axlar och rygg, och svingar upp hela paketet. Sedan snabbt över mina axlar med sjalen, och ner och i kors bakom rumpan/under benen på barnet. Så kan jag börja gå lite medan jag knyter runt midjan eller gör tibetansk avslutning, då brukar han lugna sig.
Av dora
tack för svaren! :D
ja, det verkar gälla att vara snabb helt enkelt :lol: får väl öva på svingarna dårå... har ju inte vågat mig på det än :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?