Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sarah
ska man ha en skrynklig eller inte, vilken är bäst och varför?
ingen av färgerna är direkt min färg, men oliv är ganska snygg men slut överallt. Annars kan man ju köpa skrynglig natur och färga, för visst kan man väl färga dem?
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Men fållen förblir beige står det någonstans där, kan vara bra att komma ihåg :wink:

Jag har en skrynklig, gillar den skarpt. Fast jag har aldrig testat någon oskrynklig så jag kan inte jämföra. Är mycket positivt överraskad över hur bra den avlastar. Mycket bättre en Rebozon jag hade förut (den var inte bomull). Inbillar mig att skrynklorna gör att den inte glider utan håller sig på plats även fast man inte knyter så hårt.
Användarens profilbild
Av sarah
Den skrynkliga finns väl bara i natur?

När tror nu oliv gåsen (släta) kommer komma? (verkar ju vara slut överallt)

hur färgar man en sjal?

Många frågor blev det...
Användarens profilbild
Av Scharlott
EmilsMamma skrev:Men fållen förblir beige står det någonstans där, kan vara bra att komma ihåg :wink:
Stämmer! :wink:
EmilsMamma skrev:Jag har en skrynklig, gillar den skarpt. Fast jag har aldrig testat någon oskrynklig så jag kan inte jämföra. Är mycket positivt överraskad över hur bra den avlastar. Mycket bättre en Rebozon jag hade förut (den var inte bomull). Inbillar mig att skrynklorna gör att den inte glider utan håller sig på plats även fast man inte knyter så hårt.
Trevligt att höra att du är nöjd med hur bra gauzen avlastar! :D
Användarens profilbild
Av Scharlott
sarah skrev:Den skrynkliga finns väl bara i natur?
Ja, den naturligt skrynkliga gauzen kommer framöver endast i natur.
Ev kan några skrynkliga färgade finnas kvar dock ej hos www.mammabarn.se och www.knyt-an.se , men kolla www.babyhip.se och www.mallgroda.se :wink:
sarah skrev:När tror nu oliv gåsen (släta) kommer komma? (verkar ju vara slut överallt)
Förmodar den är på gång hos samtliga svenska återförsäljare för Calin Bleu. Återkommer om beräknad leverans så snart någon av oss har fått besked :wink:
sarah skrev:hur färgar man en sjal?
Färgningen gör man enkelt i tvättmaskinen :D
Användarens profilbild
Av annikar
Man kan köpa direkt från www.calinbleu.co.uk också. Jag gjorde det när jag köpte och den levererades inom 1 vecka. Där tror jag att det finns oliv i lager.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?