Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av P
Alla är ju så duktiga här inne så även jag måste ju få prova om jag kan... Gick ganska bra faktiskt så nu tror jag att jag ska ge mej på ett par byxor oxå.

Tack alla för inspirationen.

Bild[/url]
Användarens profilbild
Av mammahappy
men åååå vad snygg!!
Användarens profilbild
Av persilja
Jätteläcker! Var har du fått tag på tyget? Är det trikå? *nyfiken*
Användarens profilbild
Av P
persilja skrev:Jätteläcker! Var har du fått tag på tyget? Är det trikå? *nyfiken*
Näe det är ett gammalt, gammalt påslakan som jag satt saxen i.
Av Sussi med Maja
Vilken fin klänning!! Har du mönster på den som jag kan rita av kanske? :) EXAKT likadant tyg, fast röd/orange köpte jag på loppis i veckan och tänkte sy klänning till Maja av :D
Användarens profilbild
Av johanna
Men du, vad fint! Vad mycket snygga påslakan folk har i gömmorna, själv har jag bara trista varianter från sent åttital = inte alls lika snajdigt.
Användarens profilbild
Av P
Sussi med Maja skrev:Vilken fin klänning!! Har du mönster på den som jag kan rita av kanske? :) EXAKT likadant tyg, fast röd/orange köpte jag på loppis i veckan och tänkte sy klänning till Maja av :D
Japp mönstret kan du få rita av, inga krusseduller där inte, från storlek 92 till 122 tror jag att det är. Riktigt enkelt att sy med. Skulle ha varit en ficka på oxå men den hoppade jag över, ville ha så lite krångel som möjligt :roll:
Användarens profilbild
Av P
johanna skrev:Men du, vad fint! Vad mycket snygga påslakan folk har i gömmorna, själv har jag bara trista varianter från sent åttital = inte alls lika snajdigt.
Hehe, sånna har jag oxå i linneskåpet fast dom använder jag ju fortfarande. Detta var ett sådant som gått sönder av utslitning...
Användarens profilbild
Av puppan
WOW! :shock:
Supersnygg ju! :lol: Och precis en sådan som jag vill sy! Vart kommer mönstret ifrån?
Användarens profilbild
Av P
puppan skrev:WOW! :shock:
Supersnygg ju! :lol: Och precis en sådan som jag vill sy! Vart kommer mönstret ifrån?
Oj, köpte det på en tygaffär, tror det var Burda?
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Snygg! men den skulle nog inte göra sig så bra på min grabb...
Användarens profilbild
Av zandrama
Sockertopp skrev:Snygg! men den skulle nog inte göra sig så bra på min grabb...
Varför inte? Ha den till ett par byxor och säg att det är ett linne. Eller varför inte säga att det är inne med kläder i medeltida snitt och säg att det är en kolt! :wink:

SUPERsnygg klänning! Jag måste nog gå och leta på fler loppisar... :roll:
Användarens profilbild
Av Buscilla
Rackarns vilken skönhet :heart: . Verkar vara ungefär samma mönster som klänningen jag sydde till Svea, fast jag hoppade inte över fickan :wink:

Kram!
Användarens profilbild
Av persilja
Aha! Lakan! Det tidigaste vi har här hemma i lakansväg är nog också från 80-talet. Jag ska nog också ut i loppissvängen och fynda! Det där var verkligen jättefint! Gillar blommönstret......
zandrama skrev:
Sockertopp skrev:Snygg! men den skulle nog inte göra sig så bra på min grabb...
Varför inte? Ha den till ett par byxor och säg att det är ett linne. Eller varför inte säga att det är inne med kläder i medeltida snitt och säg att det är en kolt! :wink:
He, he. Benjamin har redan flera kolter..... Fast det är ju faktiskt för att han ska passa in på de medeltida träffarna jag släpar med honom på. ;) Och fler blir det nog till medeltidsveckan i Visby, tror jag. ;) Klänning är jättefint på killar!!!! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?