Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Läste på hemsidan att Groddy bara är 60 centimeter bred. Då måste det ju vara en av de smalaste diagonalvävda sjalarna. Kanske bra ifall man bär på magen, men lite dumt till ryggknytningar.
Användarens profilbild
Av Elin G
Katharina skrev:Uppfattade jag det rätt att Groddyn är 4,6 INKL. båda ändar? Det gör den både för smal och för kort för mig...
Näe, den är 4,6 + ändar
Användarens profilbild
Av Gabnus
Helena skrev:Läste på hemsidan att Groddy bara är 60 centimeter bred. Då måste det ju vara en av de smalaste diagonalvävda sjalarna. Kanske bra ifall man bär på magen, men lite dumt till ryggknytningar.
Hmmm intressant det har jag inte reflekterat över. Vad ligger andra sjalar på för bredd :roll: 70?
Användarens profilbild
Av marlene
Elin G skrev:
Katharina skrev:Uppfattade jag det rätt att Groddyn är 4,6 INKL. båda ändar? Det gör den både för smal och för kort för mig...
Näe, den är 4,6 + ändar
på hemsidan står det "Längden på Groddy-sommar är 4,6m inklusive de diagonala ändarna och den är 60cm bred"
Användarens profilbild
Av marlene
Gabnus skrev:
Helena skrev:Läste på hemsidan att Groddy bara är 60 centimeter bred. Då måste det ju vara en av de smalaste diagonalvävda sjalarna. Kanske bra ifall man bär på magen, men lite dumt till ryggknytningar.
Hmmm intressant det har jag inte reflekterat över. Vad ligger andra sjalar på för bredd :roll: 70?
ja dom flesta är väl 70, didymos är väl lite smalare typ 65 cm dock
Användarens profilbild
Av Gabnus
marlene skrev:
Gabnus skrev:
ja dom flesta är väl 70, didymos är väl lite smalare typ 65 cm dock
Ja, hade det någonstans därbak. Jag som gärna hade haft några extra centimeter på min Stork när jag bär i Tibetanen :shock: Hmm, får fundera en stund till på en rosa sjal :twisted: :D
Användarens profilbild
Av Elin G
marlene skrev: på hemsidan står det "Längden på Groddy-sommar är 4,6m inklusive de diagonala ändarna och den är 60cm bred"
Då var det jag som läste slarvigt. Då är den kanske bra till mig i alla fall, jag gillar ju kortare sjalar.

För övrigt så är Girasol också 60 cm breda.
Användarens profilbild
Av Nova
Groddy sommarsjal. Är den diagonalvävd?
Hittar inte den infon på hemsidan.
Användarens profilbild
Av Gabnus
Nova skrev:
Groddy sommarsjal. Är den diagonalvävd?
Hittar inte den infon på hemsidan.
Du kan läsa lite mer om den här :-)
http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=23756
Användarens profilbild
Av Nova
Tack! :wink:

Tuskaft då med andra ord.
Användarens profilbild
Av Helena
Elin G skrev:
marlene skrev: på hemsidan står det "Längden på Groddy-sommar är 4,6m inklusive de diagonala ändarna och den är 60cm bred"
Då var det jag som läste slarvigt. Då är den kanske bra till mig i alla fall, jag gillar ju kortare sjalar.

För övrigt så är Girasol också 60 cm breda.
Jaså är Girasol bara 60 centimeter. Trodde de var 65, men det förklarar ju varför jag aldrig gillade min Girasol.
Användarens profilbild
Av Helena
Nova skrev:Tack! :wink:

Då är den väl rätt annorlunda mot de Groddysarna som testpersonerna hade. Visst var väl de kypertvävda och rätt breda?
Användarens profilbild
Av Nova
Helena skrev:
Nova skrev:Tack! :wink:

Då är den väl rätt annorlunda mot de Groddysarna som testpersonerna hade. Visst var väl de kypertvävda och rätt breda?
Minns inte hur bred hur den var.
Tänkte nog aldrig på att mäta den faktiskt. :roll:
Jo, den var diagonalvävd så denna borde vara annorlunda kan man tänka.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?