Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bina
ÅH vad fin den är!!!
Användarens profilbild
Av Karin&Alex
Oj,oj,oj vad snygg sjalen e!!!!!!!!!!!!!! :shock:
Undra vad Isaac tittar efter??? :wink:
Användarens profilbild
Av sillen
Vad överraskad jag blir - den var RIKTIGT JÄTTEFIN!!

Var lite tveksam när jag såg bilderna på www.bebina.de, men sådär in action på din stora bild var den HELFIN!!

Tänk om det funnits med kinesiska stjärntecken, då hade jag slagit till bums (med en get för Pytte är född i getens år!)
Användarens profilbild
Av HelenaW
Jättefin! Såg en "live" idag som Louise hade och den är verkligen så härlig i tyget!! Mjuk och gossig också!

Grattis till flera fina sjalar!
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Jag hade honom i sjalen tills klockan var sex i em och satte ner honom i den klockan tre!!! :shock: HAr inte det minsta ont i ryggen och han sov från halv fyra till sex.......himmel vad härligt :P . Och jag var inte ett dugg varm efteråt ochdet var ju det jag ville (ha en svalare sjal)
Den är så mjuk och skön, och framförallt snygg!!!!!
ÄR supernöjd med den, men har i och för sig nu inte hunnit med att knyta mer än en knytning och en eftermiddag med den........får återkomma senare när jag har mer erfarenhet, men tror inte att jag kommer att bli mindre nöjd, snarare tvärtom :wink:

Kul att ni alla tyckte den var fin och hoppas att det är fler som köper den hihi :evil: (ops det sista var inte jag det var den lille elake frestaren)

Tänkte bara säga att jag kollat lite mer på den och tycker att det går att använda den "avig" också.Mönstren blir ju liksom tvrtom färgade.
Användarens profilbild
Av April
Verkligen JÄTTEFIN och den verkar väldigt följsam! Men den är blå... eller? (den med stjärntecken alltså) Tycker den ser lite grå ut när Louise bär, för den finns väl inte i grått också?

Kram
Användarens profilbild
Av HelenaW
April skrev:Men den är blå... eller? (den med stjärntecken alltså) Tycker den ser lite grå ut när Louise bär, för den finns väl inte i grått också?
Den är som Katharina skriver i jeans/denimtyg och baksidan är som baksidan på jeans... Väldigt fint med en "räta" och en "aviga" tycker jag!!
Användarens profilbild
Av Tabby
Ni som känt på sjalen och andra vävda sjalar hur skiljer den sig från andra vävda sjalar.
Av Alexandra
Men attan då!!!!!!! :evil:
Nu vaknade min sjal- :twisted: till liv igen!!!

En sån där måste jag bara ha, den är ju jättesnygg! :D
Saknas bara medel för finansiering... :cry:
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Ja idag har vi testat den på en hyfsat lång prommis, och det var underbart, jag svettades inte i den alls. :D Och knytningen gick lika smidigt den här gången också, inga problem alls, den liksom bara blir rätt. SKulle också vilja veta hur den skiljer sig från andra vävda, jag har ju ingen som helst aning :roll:
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
o shit!!! Skulle aldrig gjort det jag nyss gjorde :?
Gick in på länken www.bebina.de som sillen skrev in........ :twisted: där finns det råfina färger, ju.......
De som inte vill bli sugna håll er borta från den sidan :wink:
Vill ha en natur, eller kanske en röd, eller varför inte regnbågen.......eller eller.......nä huvva nu får det va nog.......

Eller kanske ska tänka om, fick brev från skatteverket idag (blev granskad på deklarationen) och de meddelade att jag får igenom alla avdrag....*tjoho*
Användarens profilbild
Av HelenaW
Jag tyckte den var jättehärlig i kvalitén! Tunn, smidig och sååååå mjuk på ytan, och samtidigt med lyster. Inte lika "grov" som t ex mina Hoppediz, även om inte de är direkt grova, men bara som en jämförelse. Jättehärlig, verkligen! *....vill ha.....*
Av Pia
Var köper man den? Blev så nyfiken, och vill gärna ha en sval sjal.
Av Pia
Oups, såg länken nu, men finns den att köpa på någon svensk sight?
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Ja jag sa ju att man skulle va försiktig med länken :wink: tihi,

Bebina går att köpa på www.stellaris.se länk till höger tror jag visst.
Men de har inte alla de där läckra färgerna, kanske att de tar hem fler sedan.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?