Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tiz
Jag har 5 överdrag till soffplymåer som jag ska färga turkosa tänkte jag. De är i dagsläget naturvita. Hur många paket färg behöver jag? Jag är helt novis på färgande av tyg. Aldrig gjort det innan. Tips och råd mottages tacksamt!
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Du måste väga dom, ett paket räcker till ungefär ett halvt till ett kilo!
Användarens profilbild
Av Tiz
Ahaa, då ska jag väga! Tack =)
Användarens profilbild
Av zmurfan
... jag yrade lite och kom på att jag inte skulle säga det jag tänke så jag tog bort det
Senast redigerad av zmurfan den fre jun 02, 2006 21:49, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
zmurfan skrev:OBS. Tyget ska blötas först innan det ska färgas så det kanske ska vägas blött? Bara en tanke. :)
Nej det ska vägas torrt!
Användarens profilbild
Av Bina
zmurfan skrev:OBS. Tyget ska blötas först innan det ska färgas så det kanske ska vägas blött? Bara en tanke. :)
det står på paketet... om godset skall vägas torrt eller blött... men du har helt rätt, för bästa resultat bör det vara blött innan färgningen :D

Hoppas vi kan få se resultatet sen!
Användarens profilbild
Av Tiz
Bina skrev:
det står på paketet... om godset skall vägas torrt eller blött... men du har helt rätt, för bästa resultat bör det vara blött innan färgningen :D

Hoppas vi kan få se resultatet sen!
Ska jag väl kunna ordna... Vi har slängt ut den gamla soffan men jag tänkte behålla ett par plymåer till barnen att sitta på och leka med. Turkost borde bli fint :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?