Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Blixa
Nu sitter jag här och inväntar en lång bit blå pearl som bland annat ska få bli ringsjal. Eftersom jag är total gör-det-själv-novis behöver jag hjälp från er mer erfarna. Vilken storlek på ringarna borde vara bäst. Jag är nog mest inne på att köpa aluminiumringar om det gör någon skillnad.

Sedan är nästa fråga, var ska jag köpa dem. Finns det något ställe ni rekommenderar varmare än andra? Är priserna någorlunda lika köper jag dem ju hellre av någon försäljare här än från t ex Storbritannien.
Användarens profilbild
Av Anso
Nu har jag aldrig känt på Pearltyget själv förstås. Om du kan jämföra det med en "vanlig" bärsjal som t.ex Hoppediz, Storkis så kan jag rekommendera aluminiumringar i strl. L för då blir sjalen lagom lätt att justera. För små ringar gör att det blir bökigare.

Priserna i Sverige är nog ungefär lika kan jag tro. Jag brukar handla dem ifrån Stellaris. Har aldrig provat att köpa dem utanför Sverige.
Annars kan du lägga ut en annons under "Köpes" för ofta så har folk samlat på sig lite ringar hemma..... :lol:
Användarens profilbild
Av aneeha
Absolut large-ringar-de är bäst som anso skriver. Jag bökar o bökar med min ringis med mediumringar i. Jag tycker tillochmed att det skulle finnas xlringar om man vill sy i lite kraftigare tyg...

babyheaven har också men inte alla färger tror jag
Användarens profilbild
Av SoFaD
Jag tror på Large-ringar jag med!
Jag brukar beställa ringar från www.slingrings.com det är från USA.
Användarens profilbild
Av Summer
Jag brukar beställa från EdenBaby (supersnabbt med faktura). Sedan min nairobi har jag dessutom ett par lagre guldgula kvar... ;) Rekommenderar också "köpes" om du inte har vansinnigt bråttom...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?