Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tinaw
Ni som har burit i Gåsen, till vilken vikt kan man rekommendera den? Jag har aldrig klämt på nån irl, men min egen krinklade sjalär jag väldigt nöjd med, bär Thilda utan problem - ja, förutom att hon inte vill bli buren längre då :wink: :lol: Med Noah 10 kg funkar det bättre än EllaRoon, riktigt skönt.

Vad säger ni?
Användarens profilbild
Av Alven
Jag har provburit David, typ 15 kg, på ryggen. Den korta stunden (kanske en halvtimme) kändes det bra iaf...
Användarens profilbild
Av diddeldi
det funkar med atlas som väger nästan tolv kilo, men det är inte lika bekvämt som en diagonalvävd sjal.
Användarens profilbild
Av Scharlott
Man kan använda gauzen från nyfödd bebis och upp till ca 2-3 år. Sjalen är testad för barn på 16-19 kg. Själv har jag provat med Petter 3 år och 16 kg :wink:
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag bär Linus på 12 kg, jag ääääälskar gåsen :heart:
tinaw skrev:Ni som har burit i Gåsen, till vilken vikt kan man rekommendera den? Jag har aldrig klämt på nån irl, men min egen krinklade sjalär jag väldigt nöjd med, bär Thilda utan problem - ja, förutom att hon inte vill bli buren längre då :wink: :lol: Med Noah 10 kg funkar det bättre än EllaRoon, riktigt skönt.

Vad säger ni?
Jag ville ju testa men det blev en amazona carry sling den är toppen o passar oss mig o 13 kg Axel jätte bra !!

Så jag hoppade Gåsen till detta barn :P
Användarens profilbild
Av mian
Jag bär Emil snart 10 kilo i flera timmar utan problem, det känns som att den klarar något kilo till. Har faktiskt inte provat med Benjamin 16 kilo tung. Skall nog göra det få se, men jag gissar att man måste knyta den väldigt noggrannt vid de vikterna så att den inte skär in.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?