Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Alltså, hur är de sk sommarsjalarna jämfört med tex en Easy? Är de tunnare/svalare? Gauzen har jag provat, men de andra.
Jag är mest nyfis på Groddy, någon med koll kanske kan skvallra lite ;-)
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag kan inte jämföra direkt med nåt men jag hade en Ella Roo förra sommaren o höll på att svettas ihjäl...möjligtvis för de lite svalare dagarna eller kvällarna men jag hade bara patapumen/ergon då det var som varmast...
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag tycker inte att det är så stor skillnad värmemässigt på "sommarsjalar" och "vanliga" sjalar. störst skillnad är det avlastningsmässigt...

jag använder också hellre ergo om det är för varmt för långsjal (och med för varmt menar jag ca 30 grader och sol).
Användarens profilbild
Av Alven
Jag håller inte riktigt med... Det är stor skilnad på gauzen och antiguan värmemässigt, eftersom gauzen är så tunnt vävd att det blåser rakt igenom den. Antiguan är ju mer tunnt och tätt vävd, den var varm förra sommaren när det var som varmast...
Användarens profilbild
Av Helen
Glöm inte att knytningen spelar stor roll också.

Jag för min har bott i min Antigua ( nu mer inte min längre) i två somrar. Jag har gjort en ryggsäck med tibetansk avlutning. Det blir minimalt med tyg runt oss samtidigt som knytningen med utspridda axlar gav mig tillräckligt god avlastning.

en smak fråga helt enkelt
Användarens profilbild
Av Alven
Jag knyter gauzen i dubbelkryss rätt ofta, men min bebis är ju å andra sidan ganska mini än ;)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?