Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Hejsan hoppsan, ville bara säga att vi har fått hem killens Babybanz, och de var så råcoola, och de satt som en smäck på honom......banden som går runt huvudet är ju jättemjuka så det är inget som skaver om han ligger emot något, nu är det inget som hindrar oss att gå ut i solen med sjalen längre.
(Hmmm vi hade värsta snöfallet :evil: i morse när jag vaknade så än tänker jag inte ut.....fast det är ju borta nu i och för sig....och björken som nyss slagit ut fick sig nog en chock.....)
Användarens profilbild
Av Bina
YEAH.. Leah har oxå ett par... de är RÅBALLA!

Bild
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
WOW!!! Himmel o Pancakes va' läckert det såg ut......tihihi nu har solen tittat fram, tro om jag skall smita ut med ISaac i dem......fast det kan jag ju inte, han sover ju :roll: *vänta vänta* *stamp stamp* :D vill ju inte prångla på honom dom nu......
Användarens profilbild
Av Alven
Visst är det underbara? david har ett par blå, de matchar hans cykelhjälm perfekt. Han ser såååååå cool ut när vi cyklar... :)

Han har dem på min avatarbild men där syns de inte så bra...
Av randig
Vad kul att de var så bra!

Jag undrar hur gamla barnen ska vara för att använda solglasögon? Kan min 4-månaders göra det? Och vad kostade era?
Användarens profilbild
Av Alven
randig skrev:Jag undrar hur gamla barnen ska vara för att använda solglasögon? Kan min 4-månaders göra det? Och vad kostade era?
De passar hur små bebisar som helst, och kostar... jag kommer inte ihåg, var det runt 300?
Av randig
Å så bra! Jag oroar mig lite för hans ögon, han tittar ju rätt in i solen ibland!

Var får man tag i dem?
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Våra är också blå, de är så läckra.........

Bild

De kostade bara strax övver 200.....kan det ha varit 209:-, fast det tillkommer frakt så det blir väl typ 30:- till då.....
De passar hur små (nästan) som helst, min kille är 3,5 månad och kan hur lätt som helst ha dem.
Användarens profilbild
Av Bina
randig skrev: Jag undrar hur gamla barnen ska vara för att använda solglasögon? Kan min 4-månaders göra det? Och vad kostade era?
Jag köpte mina i Stockholm på Babyland för 249:- men jag har förstått att det går att få hem från e-bay MYCKET billigare alternativet kan vara att någon annan som importerat säljer på Tradera...
Av randig
Jag har varit inne och tittat nu och de verkar jättebra. Men protesterar inte bebisen? Han blir jättearg när jag försöker skydda hans ansikte mot solen med min hand, men det kanske beror på att han inte ser då... Hur har era bebisar reagerat?
Användarens profilbild
Av Karin&Alex
Vi har också blåa till Alexander o vi e jättenöjda!!
Dom e så snygga!!! :D
Användarens profilbild
Av Tabby
Köpte ett par rosa till lillan men de får inte sitta på mer än 2 sekunder innan hon sliter av dem. Vet inte vad jag ska göra för att ha dem kvar för hon blir irriterad på solen hon får i ögonen.
De är jättefina och fräcka.
Användarens profilbild
Av HelenaW
Åh, vad fina & praktiska! Vill ha.... :D !
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?