Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Å äntligen har jag fått hem Bebinan!!! :D
För det första måste jag säga att det var hur fint tyg som helst. Och för det andra är det en enorm skillnad att knyta med denna jämfört med Mobyn......, den sjalen är hur bra som helst men på denna så halkar tyget liksom bara dit det skall.....tyckte det gick hur smidigt som helst samt att den är så stadig (känns som en tajt tröja bara :P hihi). Nu har jag ju ingen annan vävd sjal att jämföra med men första knytningen blev kanon. Isaac sover i den nu......och jag har inte blivit varm i den ännu. Det var det som var jobbigt med mobyn tyckte jag, att inomhus så blev man så varm.

Nu skall jag ge mig på alla knytinstruktioner som finns!!!! Gud så roligt att testa. Det är så många som inte gått att göra för att Isaac varit lite för tung för mobyn, att den tänjs liksom men nu ni........

Jag får väl berätta vad jag tycker om den när jag prövat lite mer.......har inte haft den hemma mer än ett par timmar.......

Tro hur man lägger in en bild här.......har aldrig gjort det.....

(Jag har även fått hem Patapum och Ringon men har inte hunnit pröva dessa så mycket. Ringon blev jag kär i det lilla jag hann bära i den, men jag är inte van att bära i ringsjal så jag måste nog öva lite. Fick ju inte till det riktigt bra runt halsen och så men det löser sig.......)
Användarens profilbild
Av Bina
Åh vad kul att du är nöjd! Vill gärna se bild! :D

För att lägga in ett foto behöver du ha publicerat det på internet tex familjeliv som vissa här har..
1 lägg upp bilden på internet
2 högerklicka på bilden och välj egenskaper
3 där får du en internetadress, sökväg tex. http://www.bina.se/bilden.jpg kopiera den adressen.

Här ovan ser du en knapp som det står Img på... klicka på den... då kommer det stå Bild

till slut har du en länk som ser ut så här (utan mellanslag i jpg givetvis)
Bild

Hoppas min lilla lektion leder till att vi får se en bild sen *ler stort*
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Men tusan så liten den är, ingen kan ju se det där.......
Användarens profilbild
Av Ester
ett litet tips om du vill ha den större...det tog ett tag innan jag kom på det själv :wink:

klicka på bilden i ditt krypin så att den blir stor och kopiera DEN adress/genväg till bilden....tydligen har varje bild två storlekar....
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Jeeeesus, vad stor den blev, ja den som inte ser detta........ :wink:
I vilket fall, har ju knäppt denna med självutlösaren på kameran.......kan ju låta sambon hjälpa mig om det är nån som vill ha bättre bilder typ på stjärntecknet....... :D
Han sover fortfarande i den förresten :D och mår hur gott som helst, han gör sitt "jag-har-det-så-mysigt-ljud" :wink:
Användarens profilbild
Av Ester
ÅH! vilken fin sjal!!!!! :shock:

är den lika tunn som den ser ut?!?!
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Elin och Bina: Tack för hjälpen med att lägga upp bilder, nu kan jag ju också det här. :D
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Ja den känns himla tunn i alla fall (fast den är ändå tät i tyget liksom, jaherregud hur låter det då, tät men tunn :D ), jag har ju som sagt inte så mycket att jämföra med..... Den är så himla följsam så det är inte klokt. Och det bästa av allt, jag svettas inte än......... :D
Användarens profilbild
Av Alven
På ändarna ser det ut som om den har en avigsida. Stämmer det?
Användarens profilbild
Av Cecilia & Vera
Den är jättefin! Dumma dig, nu vill jag också ha en :wink:
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Ja den är liksom tvärtomfärgad där........har inte tänkt på det men då går det ju att ha en vit sjal med lite blått och tvärtom........Måste vända på den när sonen vaknat och titta lite extra......
Av LL
Jag är också väldigt sugen på en Bebina och då i rött. Vad roligt att höra att du tycker den verkar bra. Berätta gärna mer när du burit mer!
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Måste bara skryta om en sak till....... :oops: himmel vad jag tjatar på....
Men den är mycket bättre för oss ur en synpunkt till.....den är mycket lättare att få bort katthåret från jämfört med Mobyn.......den var hopplös, allt fastnade på den.....och vi har en marin sådan och fyra vita birmor.....*suck*
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?