Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bina
:lol: bra fråga väl?

Jag har läst vad ni har skrivit om ergon och undrar om det finns något negativt som inte kommit upp...

Jag är sugen på en sån eftersom det verkar så smidigt att ha barnet på ryggen i den. Visst visst jag knyter upp Leah i storken men vissa aktiviteter blir det väldigt varmt med allt tyg, samt att pappan är nog inte så tänd på att linda in sig för att bära.

Så... shoot, något negativt jag behöver ta ställning till innan jag köper?
Användarens profilbild
Av Ester
Har du sett att detfinns en till salu på sjalar.nu´s sjalmarknad?

använd 3 ggr och 600:-........

klart du ska ha en ERGO! :wink:
Användarens profilbild
Av Bina
var var var var? hittar inte :cry:
Användarens profilbild
Av johanna
Hihi, tror du att vi tänker avråda? :shock: :lol:

Vi har en Ergo. Min man använder den mycket så för oss har det verkligen varit värt investeringen!

Glömde ju: jag tycker inte att den är speciellt bekväm så jag använder den aldrig, men det beror säkert på att jag inte har använt den speciellt mycket och trivs så bra med sjalarna.
Användarens profilbild
Av Ester
hmmm...var var det nu?!...jag ska försöka minnas var det var jag såg det.....
Användarens profilbild
Av Bina
johanna skrev:Hihi, tror du att vi tänker avråda? :shock: :lol:
Nej det hoppas jag inte :oops: :lol:
Elin skrev:hmmm...var var det nu?!...jag ska försöka minnas var det var jag såg det.....
Hittade en från januari tror jag... mailade men har svårt att tro att den finns kvar... *onda ögat* åt folk som inte avpublicerar...

Är det garanti på ERGO:n oxå? isåfall kanske man skall köpa en ny iallafall :?:
Användarens profilbild
Av Alven
Jag tycker att Ergon är ett bra komplement till sjalarna. Jag använder den nästan aldrig nuförtiden eftersom jag gillar sjalen bättre, men min sjalvägrande man gillar den skarpt. Och sval är den ju. :)
Användarens profilbild
Av Bina
Det verkar som om ERGO är en maskulin variant på sjal :lol:
Användarens profilbild
Av Bina
Lin skrev:Ja... :lol: Så är det nog, för jag använder inte vår Ergo så mycket heller, det är mest min man som har den. Innan jag fick till ryggknytningarna bar jag med Ergon varje dag, men nu föredrar jag sjalen. Fast om det blir en varm sommar är det kanske skönt med sele! :D
Där satt den! Visst skall det bli en varm sommar :wink:
Användarens profilbild
Av Ester
Det var inne på barnvagnssnack på AFF som jag såg det...men jag har bett henen maila mig så får vi se....( vi har redan en ERGO så du behöver inte vara rädd att jag snor den framför ögonen på dig :wink: :wink: )
Av Nina
Har en Ergo sedan några veckor och tycker den är jättebra, men du ville höra nackdelar och jag har en att bidra med...jag får ont i nacken-huvudet om jag bär på magen, då trycks liksom axlarna framåt och det tycks inte min kropp gilla, att bära på ryggen funkar dock jättebra. Så som helhet gillar jag Ergon jättemycket, tycker dessutom att den är fin! :D
Användarens profilbild
Av Toyya
Nina skrev:Jag får ont i nacken-huvudet om jag bär på magen, då trycks liksom axlarna framåt och det tycks inte min kropp gilla, att bära på ryggen funkar dock jättebra.
Så är det för mig oxå, fast tvärtom. Funkar bra att bära på magen, men får ont då jag bär på ryggen. Mina axlar går rätt mycket framåt, så det är säkert därför. :(
Användarens profilbild
Av Anna
Jag tycker faktiskt Ergon kan vara liite trixig att få riktigt bra ibland när man bär på ryggen. Men nu när jag är van så går det u bra. Använder ergon en hel del, men föredrar egentligen avlastningen man får nrä man tar storken. I somras använde vi dock nästan enbart ergo och ringsjal trots att vi hade en antigua. Kändes svalare och bara tanken på 5 meter tyg kan vara avskräckande en svettig dag ibland. Tror dock det blir med sjal denna sommaren om det skall bäras för nu tycker jag inte jag får till Ergon så bra när jag börjar få lite mage.
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag lånar denna tråden lite om det är ok. Jag vill gärna ha en Ergo (eller liknande) men jag funderar på om jag "klarar" av det. Nåt har blivit tokigt för jag kan inte bära nåt som trycker på min axel, då får jag kramp i nacken o armen domnar som bort, även om det bara är min pyttelilla handväska som inte alls väger nåt. Alltså sjalen funkar men en ryggsäck funkar tex inte. Det har varit så länge, redan innan jag fick Linus (som är 5 mån idag). Ibland kan jag få det av sjalen oxå om jag missar att dra bort den från halsen, det är som där, nära halsen jag får sådär ont...
Användarens profilbild
Av Anna
Jennelii du får låna ergo imorgon på er träff och sätta i Linus och ha honom en stund. Om armen domnar bort märker du det ganaka snabbt eller? Fast det kan hända att du får lite ergo konkurens, jag har hänvisat en tjej som beställde en ergo igår till er så hon kommer och provar innan jag skickar.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?