Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sirisirius
Ja, hej vaddå??
Jag trivs inte riktigt med elden, gillar easyn jättemycket men det röda och gula känns inte så mycket mig alls så nu funderar jag på vad som ska få flytta in istället men det står helt still och vill ha hjälp!
Kan tilläggas att jag är en mycket mycket kräsen liten person så jag har redan ratat en hel del.
:rodna:

Den som ligger bra till just nu är nog en Björn, fast egentligen vill jag ha nått mer färgstarkt. BB-slen papaya finns det med funderingar på men den kanske är lite för lik elden? :?:

:help:
Användarens profilbild
Av korell
Norrskenet ÄR den finaste sjalen av alla sjalar i heeeela världen :lol: :D
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
Varför inte en annan Easy bara?

Easycare :rock:

:vågen:
Användarens profilbild
Av sirisirius
Vinterdrake skrev:Varför inte en annan Easy bara?

Easycare :rock:

:vågen:
Jo, men jag hittar ingen färg som jag gillar *surar* Eller jo det finns ju ljungen men den lär man ju aaaaaaldrig få lägga vantarna på! *sucka*
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
Jo men NÅN måste du väl gilla? Jag älskar typ alla! :lol:
Användarens profilbild
Av korell
Åhhhhh, ljungen ja. Den är fin. Tror att jag är glad att jag aldrig fått se den i verkligheten :roll:
Men nog måste du gilla ngn av alla didys?
Användarens profilbild
Av sirisirius
Jag vet... jag är hopplös!

Irisen är ju lite fin och lars är ok men lite för lugn..

Hos easy är elden för röd, norrskenet för blå, taigan för grön, lagnen för tråkig, solen för orange... lavan kanske men jag är inte så lila. Och de enfärgade är så enfärgade och regnbågen så regnbågig!
Fast den mörka röda (?) i regnbågen (eller är det nått jag drömt) den är fin.
Användarens profilbild
Av naimiez
sirisirius skrev:Jag vet... jag är hopplös!

Hos easy är elden för röd, norrskenet för blå, taigan för grön, lagnen för tråkig, solen för orange... lavan kanske men jag är inte så lila. Och de enfärgade är så enfärgade och regnbågen så regnbågig!
Jag har en Iris....älskar den :wink: Synd du inte sa det så kunde du fått se den IRL....
Användarens profilbild
Av sirisirius
naimiez skrev: Jag har en Iris....älskar den :wink: Synd du inte sa det så kunde du fått se den IRL....
Ska försöka komma ihåg det om vi ses en annan gång!
Användarens profilbild
Av Vinterdrake

Hopplös var ordet! :lol:

Men har du sett en lagun live? Den är inte tråkig... :heart: Och jag som inte gillar blått egentligen.... Men den är fiiin!
Användarens profilbild
Av sirisirius
Jo, jag hade den... ångrar mig lite men tänk om den hade haft smalare ränder och inget mörkblått eller väldigt lite då hade den vart ursnygg! 8)
Men den är väldigt fin så jag tycker fortfarande att du ska sälja din ringis till mig, ja tack!! :D
Användarens profilbild
Av fantasiflicka

NEJ, du har inte drömt...den är en pärla bland juveler! *viskar* köp en regnbåga köp en regnbåge köp en regnbåge köp en regnbåge
Någon som hörde något??? Nej, jag vet inte vad det kan ha varit köp en regnbåge köp en regnbåge köp en regnbåge men, vad ÄR detta? Där var det igen!
8) 8)
Av sjaltokan
Säger du så om elden som jag tycker verkar så fin.. :heart:

Hoppas du hittar en sjal du tycker om..
Användarens profilbild
Av Helena
Elden tycker jag verkar vara en så snygg höstsjal, den ser ju precis ut som höstlöven.
Användarens profilbild
Av naggie
Du var en svår en :wink: Jag som brukar ha problem när jag ska köpa en sjal för att det finns för många vackra sjalar :love:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?