Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av LL
Som ni vet så jagar jag den perfekta röda sjalen - utan gula ränder, och en svart sjal med något snyggt mönster. Har andra sjalar som jag använder i väntan på att hitta Den Rätta och har även shoppat lite.

Häromdagen kom vår Ringo och jag tycker den verkar bra, men har inte hunnit använda den så mycket. Min mamma däremot blev överförtjust och sa att hon hade den mycket när hon tog hand om dottern hela lördagen (första gången flickan var med barnvakt så länge). Kul!

Under några veckors tid har jag också haft en didy (lånad) och det är inte klokt vad bra den är! En randig standardväv. Blank och fin i tyget. Ursnygg i färgen (även om den inte är röd). Väven är stadig och följsam. Knytningarna blir perfekt varje gång. Babylonian, som jag äger, kan kännas lite svår och sträv ibland. Didyn däremot sitter som smäck hur jag än gör. Tycker, som någon annan skrev, inte att didyn är tjock utan att det är bättre att kalla den tät.

Ville bara säga det. Kanske ska jag skriva ett omdöme under "olika märken" också.
Användarens profilbild
Av April
Vad roligt att din mamma blev förtjust i Ringon... älskar också min ;-)

Hoppas att du snart hittar dina drömsjalar! Ja, in med lite utlåtande under "olika märken på sjalar" :-D

Kram
Användarens profilbild
Av emmahawk
och såklart världens finaste indio röd från didymos - sujektiv - jag??? :roll: :lol:
Av Koala
Har inte Hoppediz en helröd sjal oxå? "Paris"?... :?
Användarens profilbild
Av Helena
Jag har ju bara en Didymos, så jag kan ju inte jämföra med olika modeller av Didymos, men jag tycker att den känns lite lyxigare än andra sjalar. Jag har ofta förundrat mig över att en del som bär i Didymos på bilder, har tyget lite ihopkasat uppe på axlarna, och tänkt att det där kan väl inte vara skönt, men det är faktiskt helt OK att ha tyget lite ihopkasat uppe på axlarna med en Didymos har jag märkt.

Men jag gillar min Hoppediz också, det är liksom skönt att den är lite bredare när man ska göra ryggknytningar och så gillar jag att den är lite sträv, tycker att den häftar i kläderna bra då. Så alla sjalar är bra på olika sätt tycker jag.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?