Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av bellatrix
Provade en tibetansk ryggsäck för första gången idag! :D
Fasten den hamnade lite långt ner tyckte både jag och lilleman att det var en störtskön knytning och efter 5 minuter kände jag hur hans huvud började vippa omkring. Vanligtvis kör vi bara omslutet både på rygg och mage och då är det lätt att få stöd om huvudet, men hur gör man när dom somnar i ryggsäck? Har ni några kloka råd och tips?

Så här såg det ut:
Bild

Kom gärna med förslag på hur jag förbättrar knytningen, det här var svårt!
Användarens profilbild
Av Jennelii
När Linus var mindre o somnade i ryggsäck så drog jag bara upp tyget så han lixom försvann där nere, eller han fick stöd av tyget runtom. Men det var förra sommaren o nu är han ju ett år äldre så jag vet inte om det skulle funka nu..
Användarens profilbild
Av naimiez
inget tips....men vilken snygg sjal!!! :loving:
Användarens profilbild
Av korell
Vet att ngra pratat om att dra en ringsjal eller annan sjal/halsduk runt sig själv och barnets huvud. Låter som en bra grej, men jag vet inte av erfarenhet...
Av sjaltokan
Ibland drar jag upp kanten på sjalen så huvudet ramlar ner i säcken eller så låter jag huvudet vara är jag upprätt eller sittande så ramlar huvudet inte bakåt utan ligger mot min rygg.

Vet inte om det hjälpte dig i ditt dilemma. :?
Användarens profilbild
Av bellatrix
Tack snälla för tipsen!!

Jag gjorde ett försök att dra upp tyget över huvudet när han somnade men tyget räckte inte riktigt upp över öronen och huvudet vippade i alla fall. Det kanske fungerar bättre om jag drar upp och spänner övre kanten lite mer nästa gång jag knyter. Måste provas!

En halsduk funkar ju såklart! Fast det är ju skönt att inte vara beroende av extra hjälpmedel för halsduken kommer säkert ligga kvar hemma när jag är ute och går. :roll:

naimiez: Tack! Visst är han fin min Simon. :heart:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Men åååå vad simon är snygg!!!
Åååå vill haaaaa!!!
Du funderar inte på att sälja? :floet2:
Användarens profilbild
Av bellatrix
Han är en snygging, eller hur? :loving: Absolut min favorit och så tunn och mjuk. Det var kärlek vid första ögonkastet. :love:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?