Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Som om det inte vore nog med att måla om halva lägenheten så hoppade sy- :twisted: på mig idag! Så nu har jag sytt två nya kuddfodral till kuddarna i soffan, en Thaiväska och så har jag klätt om en stol i samma tyg som kuddarna :) Känner mig så duktig :wink:

Väskan är ofodrad, hade inget tyg som passade till. Ska köpa något fint tyg och sy en till, för det var ju busenkelt :)

Bild

Kuddarna:

Bild

Och stolen! (Bortse från röran bakom, som sagt vi målar om!) Nu ser jag att jag borde nog vänt tyget så mönstret "stod" i stället...

Bild
Senast redigerad av Sussi med Maja den fre maj 26, 2006 19:52, redigerad totalt 3 gång.
Användarens profilbild
Av marcy
Åhh det lät ju fantastiskt. Vilken enrgi du har kvinna! Kan du itne komma hit och smitta mig. Och förresten vill jag gärna se bild. Behöver inspriation.
Av Sussi med Maja
Jag kan fota i morgon, jag orkar inte ikväll :) Och så särskilt mycket energi har jag inte, men jag får mina ryck emellanåt :wink:
Av Sussi med Maja
Nu har jag lagt in bilder på mina alster :)
Av belinda
va snyggt! gilar sppeciellt stolsdynan! åh nu blev ajg inspirerad :D
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jätteläckert alltihopa!!

Men vilken röra? Det var ju tomt bakom stolen. Det enda jag såg som kunde räknas som en röra måste ha varit ett moppskaft. :)

Om du kallar det röra då vill jag absolut inte släppa in dig hemma hos mig nu för HÄR är det rörigt värre.
Av Sussi med Maja
zmurfan skrev:Jätteläckert alltihopa!!

Men vilken röra? Det var ju tomt bakom stolen. Det enda jag såg som kunde räknas som en röra måste ha varit ett moppskaft. :)

Om du kallar det röra då vill jag absolut inte släppa in dig hemma hos mig nu för HÄR är det rörigt värre.
Jamen tv-bänken är utdragen från väggen och slipdammet ligger i drivor :) Skaftet är ett förlängningsskaft till rollern... Du skulle se resten, alla möbler är ihopdragna mitt i rummet! Jag är iofs ganska pedantisk så jag tycker det är otroligt rörigt här nu.. :oops: Hur andra har det bekommer mig inte dugg, så du kan lugnt släppa in mig om jag knackar på :wink:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Snygg väska, kuddar å stolsöverdrag!!

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?